Gå til innhold

Nokia telefoner og problemer


l2c

Anbefalte innlegg

Jeg (som alle andre virker det som :D) skal ha Nokia 7610 når den kommer. Jeg har i hvertfall veldig lyst på denne telefonen.

MEN! Jeg har lest mye om mye problemer på Nokia telefoner. Det virker som det alltid er ett eller annet som er galt med de nye modellene som kommer. Jeg tror ikke jeg har tålmodighet til å styre med noe sånt.

Vil gjerne at telefonen jeg kjøper fungerer slik det står den skal fungere.. :dontgetit:

Er altså litt redd for å kjøpe Nokia, og ville vite om det bare var tull, eller om mine redsler er beretiget..

 

Så da lurte jeg bare å om ikke de av dere som har eid eller eier Nokia av nyere modell kan si hva dere mener, om dere har hatt problemer, hva problemene var, etc. ?

Prøv å hold det "litt" objektivt, om du har hatt en nokia og nå "hater" nokia og se er superbest, si i hvertfall hvorfor :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunne til at de nye Nokia telefonene har så mye problemer

(som de i alle fall hadde før) er at Nokia prøver å poppe ut

30-40 ja helt opp til 50 telefoner i året, alle med den nyeste teknologien.

Spørr du meg så hadde alle nokia telefonene had mye mindre problermer hvis

de hadde brukt litt lengre tid på å skjekke og "kurere" "barnesykdommene"

til de nye telefonene sine.

Lenke til kommentar
Grunne til at de nye Nokia telefonene har så mye problemer

(som de i alle fall hadde før) er at Nokia prøver å poppe ut

30-40 ja helt opp til 50 telefoner i året, alle med den nyeste teknologien.

greit nok at nokia popper ut mange telefoner i året, men å si at alle har den nyeste teknologien er vel å gi litt (veldig) langt..

Lenke til kommentar
Grunne til at de nye Nokia telefonene har så mye problemer

(som de i alle fall hadde før) er at Nokia prøver å poppe ut

30-40 ja helt opp til 50 telefoner i året, alle med den nyeste teknologien.

Spørr du meg så hadde alle nokia telefonene had mye mindre problermer hvis

de hadde brukt litt lengre tid på å skjekke og "kurere" "barnesykdommene"

til de nye telefonene sine.

Ikke helt sannt.....

De fleste mobilene til nokia bygger på den samme menyen osv. (Hovedsakelig 40 series og 60 series) Dermed er faktisk mobilene rent SW/FW messig relativt like, men med mindre forskjeller....

Stort sett virker 40series telefonen ganske bra, men med unntak.

Lenke til kommentar

Av de 12 Nokia'ene vi har hatt innom familien, har ingen vært noen feil med.

 

3310'en min varte i 2 år uten antydning til feil, før jeg kjøpte meg en 3650 i fjor pga jeg hadde lyst på ny mobil. 3650'en (forøvrig med eldste firmware) har ikke vært en antydnning til en eneste feil på heller.

 

Derfor blåser jeg i alt jeg hører om at nokia har mye feil, og påvirker ikke mitt valg av mobil i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Av de 12 Nokia'ene vi har hatt innom familien, har ingen vært noen feil med.

 

3310'en min varte i 2 år uten antydning til feil, før jeg kjøpte meg en 3650 i fjor pga jeg hadde lyst på ny mobil. 3650'en (forøvrig med eldste firmware) har ikke vært en antydnning til en eneste feil på heller.

 

Derfor blåser jeg i alt jeg hører om at nokia har mye feil, og påvirker ikke mitt valg av mobil i det hele tatt.

3650 tåler veldig lite vann :p

 

(En jeg kjenner har prøvd :laugh: )

Lenke til kommentar

Jeg har kun hatt 3310 og 3210 fra Nokia, alle andre har sakt: "den telefonen tåler ingenting" Etc.. Men det var ikke før jeg slo Displayet til Nokia 3310`n min intill en jernstang at den var ubrukelig, og 3210`n.. Tja.. Den lever enda, jeg og en kompis hadde en "mobil Kastekonkuranse".. Godt over 30M :love:

 

 

.. Btw, mobilen funker plettfritt :D

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Har hatt Nokia 7250i siden Oktober nå. Den fungerer absolutt uten problemer. Det eneste som er feil er når jeg skal bytte bakgrunnsbilde til et spesielt som jeg har, så må jeg gå inn i skjermalternativ-menyen framfor å bare velge det i galleriet. Da mister den signalene, aner ikke hvorfor det skjer.

 

Men utenom det har det aldri vært et eneste problem.

Lenke til kommentar

Min 3310 har badet i både saltvann og vaskemaskin, og funker perfekt fremdeles (kjøpte nytt batteri på Biltema da det gamle va utslitt for et år siden). :love:

Har også hatt harde sammenstøt med asfalt og andre ymse overflate, i tillegg til skikkelig griseri med støv, mel ( :scared: ) og andre bakervarer inni.

Lenke til kommentar
Min 3310 har badet i både saltvann og vaskemaskin, og funker perfekt fremdeles (kjøpte nytt batteri på Biltema da det gamle va utslitt for et år siden). :love:

Har også hatt harde sammenstøt med asfalt og andre ymse overflate, i tillegg til skikkelig griseri med støv, mel ( :scared: ) og andre bakervarer inni.

Prøv og slå den med displayet intill en jernstang.. Da tok min kvelden, eller, dreven som jeg var fikk jeg fortsatt fram ringetonene :whistle::laugh:

Lenke til kommentar
Min 3310 har badet i både saltvann og vaskemaskin, og funker perfekt fremdeles (kjøpte nytt batteri på Biltema da det gamle va utslitt for et år siden). :love:

Har også hatt harde sammenstøt med asfalt og andre ymse overflate, i tillegg til skikkelig griseri med støv, mel ( :scared: ) og andre bakervarer inni.

 

 

De telefonene som det er snakk om er nok av litt nyere modell en 3310.

Lenke til kommentar

Ellers er det jo bare å vente til telefonen har vært ute i et par dager før du kjøper. Du trenger ikke lure på at hvis det er noe feil med den, så ligger det en post her i forumet 5 minutter etter at den har kommet i butikken.

Personlig så synes jeg at 7610 har en feil og det er express cover. Hadde en 7210 med express corver og den måtte tømmes nesten daglig for støv. (har tydeligvis veldig støvete lommer :D )

Men hadde nok kjøpt telefonen hvis det ikke var for at jeg for at jeg har en 6600 og sparer pengene til 9500 kommer ut

Lenke til kommentar
Har hatt Nokia 7250i siden Oktober nå. Den fungerer absolutt uten problemer. Det eneste som er feil er når jeg skal bytte bakgrunnsbilde til et spesielt som jeg har, så må jeg gå inn i skjermalternativ-menyen framfor å bare velge det i galleriet. Da mister den signalene, aner ikke hvorfor det skjer.

 

Men utenom det har det aldri vært et eneste problem.

en jeg kjenner har det samme problemet

Lenke til kommentar
Har hatt Nokia 7250i siden Oktober nå. Den fungerer absolutt uten problemer. Det eneste som er feil er når jeg skal bytte bakgrunnsbilde til et spesielt som jeg har, så må jeg gå inn i skjermalternativ-menyen framfor å bare velge det i galleriet. Da mister den signalene, aner ikke hvorfor det skjer.

 

Men utenom det har det aldri vært et eneste problem.

en jeg kjenner har det samme problemet

Tre jeg kjenner med samme problemet, så det er nok en gjenganger på akkurat denne modellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...