Gå til innhold

Battlefield: Modern combat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sko hatt ett skikkelig urban warfare spill...

nei, mogadishu i DF BHD er ikke urbant i mine øyne... ;)

 

gi meg ett par kvartaler eller mer med fullt modellerte bygninger, gjerne høyblokker med 10-15 etasjer hver med møbelerte rom..

 

osv...mange AK'er, mange RPG7'er, mange M4, mange MP5, mange FOLK, sivile som man skal ungå å skyte... :)

 

men til PS2? FPS spill hører hjemme til PC...FPS spill med ca 30FPS går bare ikke...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
sko hatt ett skikkelig urban warfare spill...

nei, mogadishu i DF BHD er ikke urbant i mine øyne... ;)

 

gi meg ett par kvartaler eller mer med fullt modellerte bygninger, gjerne høyblokker med 10-15 etasjer hver med møbelerte rom..

 

osv...mange AK'er, mange RPG7'er, mange M4, mange MP5, mange FOLK, sivile som man skal ungå å skyte... :)

 

men til PS2? FPS spill hører hjemme til PC...FPS spill med ca 30FPS går bare ikke...

et spill jeg vil ha er AA i SP med urbane(skikelig) urbane byer.

Lenke til kommentar

Sjekk det første bildet... Ser ut som vi endelig får noen tøffe bybaner vi kan løpe rundt i, med masse detaljer.

 

Uansett, er det et krater jeg ser på bildet?! Håper inderlig vi snart kan få skikkelig deformerbart tereng! Ikke sånn Soldner dritt hvor det skal masse til (kannke lage hull med granater), men kick-ass kratere og greier!

 

Digger DC, og jeg tipper trauma studios fra nevnte mod er med på laget (de har ivertfall noe på gang med DICE, og hva er vel mer naturlig at dette er akkurat det).

Lenke til kommentar
sko hatt ett skikkelig urban warfare spill...

nei, mogadishu i DF BHD er ikke urbant i mine øyne... ;)

 

gi meg ett par kvartaler eller mer med fullt modellerte bygninger, gjerne høyblokker med 10-15 etasjer hver med møbelerte rom..

 

osv...mange AK'er, mange RPG7'er, mange M4, mange MP5, mange FOLK, sivile som man skal ungå å skyte... :)

 

men til PS2? FPS spill hører hjemme til PC...FPS spill med ca 30FPS går bare ikke...

et spill jeg vil ha er AA i SP med urbane(skikelig) urbane byer.

f.eks. det ja, men med like bra modelerte andre faksjoner enn USA...mange, hærer å velge mellom...og ikke bare SP seff ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...