Gå til innhold

Er ikke dette billig 9800 pro kort


jonni_70

Anbefalte innlegg

PowerColor Radeon 9800 PRO kr 1.895 hos komplett.
Er ikke dette veldig billig til og være 9800 pro kort?
Er det et bra kort?
[url="http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120304&view=detailed"]Se her.........[/url]
[img]http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/CDS/I196026.jpg[/img]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat kjøpte det for 3 uker siden, da kostet det 2600,- men det må nevnes at dersom du spiller CS så kommer du til å få FPS drop ned mot 30 når du spiller. Vet ikke om det bare gjelder CS, men min kamerat vurderer å selge det igjen. Kanskje jeg skal kjøpe det...? :laugh:

 

Som sagt, vet ikke om det gjelder flere spill så jeg er veldig usikker på om jeg skal slå til. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
En kamerat kjøpte det for 3 uker siden, da kostet det 2600,- men det må nevnes at dersom du spiller CS så kommer du til å få FPS drop ned mot 30 når du spiller. Vet ikke om det bare gjelder CS, men min kamerat vurderer å selge det igjen. Kanskje jeg skal kjøpe det...? :laugh:

 

Som sagt, vet ikke om det gjelder flere spill så jeg er veldig usikker på om jeg skal slå til. Noen som vet noe om dette?

Fatter ikke at folk anskaffer seg knall skjermkort til å spille et eldgammelt spill og intet mer!

Lenke til kommentar
En kamerat kjøpte det for 3 uker siden, da kostet det 2600,- men det må nevnes at dersom du spiller CS så kommer du til å få FPS drop ned mot 30 når du spiller. Vet ikke om det bare gjelder CS, men min kamerat vurderer å selge det igjen. Kanskje jeg skal kjøpe det...? :laugh:

 

Som sagt, vet ikke om det gjelder flere spill så jeg er veldig usikker på om jeg skal slå til. Noen som vet noe om dette?

Tror ikke det problemet har så mye med skjemkortet å gjøre..

Lenke til kommentar
En kamerat kjøpte det for 3 uker siden, da kostet det 2600,- men det må nevnes at dersom du spiller CS så kommer du til å få FPS drop ned mot 30 når du spiller. Vet ikke om det bare gjelder CS, men min kamerat vurderer å selge det igjen. Kanskje jeg skal kjøpe det...?  :laugh:

 

Som sagt, vet ikke om det gjelder flere spill så jeg er veldig usikker på om jeg skal slå til. Noen som vet noe om dette?

Fatter ikke at folk anskaffer seg knall skjermkort til å spille et eldgammelt spill og intet mer!

Jeg sa jo ikke at han KUN spillte CS... Men det er jo fortsatt veldig populært, og ville bare nevne det dersom han spiller mye CS noe jeg gjør med mine kamerater.

 

Og det har med ATi sine drivere å gjøre, masse diskusjon om dette på nettet visstnok. Vet ikke om det bare gjelder CS eller flere andre spill, BFV spiller vi også en del men det ser ikke ut til å være noen problem med det.

 

men nå har han jo bestillt så da er det ikke mye mer å si om den saken.... ;)

Lenke til kommentar
Kortet blir da litt varmere, det er vel den eneste ufordelen. Men det skulle vel bare mangle også :p

heter det ikke "ulempen"? ;) l

 

yst på et sånt kort jeg også, det er bare det at jeg nå nylig kjøpte et r9600xt (jul) og har ikke funnet noen som har lyst til å kjøpe det av meg :)

 

 

edit: skrivefeil

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...