King-Nothing Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg har et Radeon Sapphire kort, og har nå koplet dette til tv`n min. Jeg har koplet fra s-video utgangen på kortet og inn i den gule inngangen på tv`n. Tv`n er koplet til en video (siden jeg ikke finner AV på tv), som er innstilt på AV, men får ikke noe signal. Har gått inn på advanced på kortet og aktivert for tv, men ingenting skjer Mener at det er sånn det skal koples.,men har aldri gjort dette før, og er derfor litt usikker. Er dette koplet riktig? (evt stilt inn riktig) Noen som vet hva som kan være feilen?
King-Nothing Skrevet 14. april 2004 Forfatter Skrevet 14. april 2004 Det er et Finlux tv. Ganske gammelt...
Mr D Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Kjenner ikke gamle Finlux Tv-er så godt, men vet at på noen av dem kalles AV-inngangene EXT (extern).
King-Nothing Skrevet 14. april 2004 Forfatter Skrevet 14. april 2004 Ok. Men saa det er riktig at jeg skal stille tvn inn paa AV el EXT da. Skjermen er bare helt blaa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå