Gå til innhold

No more chocolate?


Anbefalte innlegg

Fikk ikke sjokoladen min fra netshop / hwb i dag.. :(

 

Det jeg gledet meg mest til var sjokoladen, og den var ikke der. Hva har skjedd? Har netshop nedprioritert meg som kunde, sluttet de med sin "sjokoladebonus" ved navnebytte, eller har jeg spist dem tomme for hvalsjokkis? :dribble: De kan jo også rett og slett ha glemt å legge det i, men slik gjør ikke netshop, til og med bobleplasten i pappeska var kongelig dandert..

 

Hvis alt. 2 så er tilfelle likte jeg hwb bedre, men det må vel svi på noe, når det alt i alt kun tok litt over 26 timer fra jeg bestilte det..

 

*snufs*

 

--alexio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som begynner å bli veldig lei av alt pratet om sjokolade og karameller fra microplex og HWB/netshop? Argh. Ikke ta det illle opp da :)

lei, joda, man kan vel bli lei av å prate om det... men det er meget god måte fra webshoppene å få kunden litt ekstra fornøyd når man handler der (forrige gang jeg handlet på microplex fikk hele 5drops :) )

Lenke til kommentar

bare sjokoladen til hwb er jo grunn nok i å bestille derfra.. Få dem til å dele opp i titalls kolli, så slipper man etterhvert å dra i butikken..

 

mangler bare mobilt toalett, så er jeg klar :) For de som ikke vet det selger de hval-sjokoladen på binders. :dribble:

Lenke til kommentar
bare sjokoladen til hwb er jo grunn nok i å bestille derfra.. Få dem til å dele opp i titalls kolli, så slipper man etterhvert å dra i butikken..

 

mangler bare mobilt toalett, så er jeg klar :) For de som ikke vet det selger de hval-sjokoladen på binders. :dribble:

Bor du i Sandefjord er det bare å stikke til Hval sjokolade fabrikk å kjøpe en stor eske med feilprodusert sjokolade (såkalt B-vare, "skjønnhetsfeil") til rundt 150,-:w00t:

 

Det er snæx det :p

Lenke til kommentar
bare sjokoladen til hwb er jo grunn nok i å bestille derfra.. Få dem til å dele opp i titalls kolli, så slipper man etterhvert å dra i butikken..

 

mangler bare mobilt toalett, så er jeg klar :) For de som ikke vet det selger de hval-sjokoladen på binders. :dribble:

Bor du i Sandefjord er det bare å stikke til Hval sjokolade fabrikk å kjøpe en stor eske med feilprodusert sjokolade (såkalt B-vare, "skjønnhetsfeil") til rundt 150,-:w00t:

 

Det er snæx det :p

:dribble:

 

Kanskje jeg burde flytte..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er så vanskelig å ta med seg litt sjokolade fra sjokoladehylla i butikken neste gang man er der. Den sjokoladen man får fra Netshop kan da ikke koste mer enn ett par kroner om man kjøper det selv?

 

Eller er den sjokoladen så god at den slår alt annet? Har kjøpt ris-sjokolade fra Hval selv, men den var ikke så minneverdig at jeg synes Freia eller Nidar er nedtur av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...