Gå til innhold

nVidia geForce 6800 Ultra


Anbefalte innlegg

Hardwareanalysis er en av de første som har fått lov til å se på et av nVidias nye NV4x-kort, toppmodellen 6800 Ultra:

 

If you can afford it, as suggested retail pricing is around $600, you?ve got yourself a graphics card that?ll chew up anything you throw at it with performance to spare. We?re confident that Nvidia will quickly get their driver development team in higher gear to further up the performance and continue to build upon this powerful new architecture. However in the next few weeks we?ll also see the launch of ATI? new architecture and then we?ll also be able to compare these two architectures in terms of performance, image quality and features. It?ll be an interesting 2nd quarter for sure, with these two manufacturers once again competing for the 3D graphics throne. For now the GeForce 6800 Ultra comes highly recommended, as it simply is the king of the hill of 3D graphics, bar none.

 

Som de sier er ytelsen hinsides det vi har sett tidligere, det spørs bare om det holder når ATI kommer med sitt neste trekk...

 

Testen finner du her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vannmelon-mannen:

 

jepp:D blir spennende å se hva som skjer når de slipper korta sine. Men tror ikke man skal kjøpe noen av dem før begge er på markedet...

 

Personlig så håper tror jeg at ATI har noe skikkelig bra på lur.

 

Kanskje de framskynder korta sine nå.. hope so:D

Lenke til kommentar
Vi har 3 muligheter :hmm: :

 

1. Ati ler sånn av de fattige 12000 3Dmark'sene til nvidia at de detter av stolen :laugh:

 

2. Hele crewet satt kaffen i halsen og tenkte: "we're doomed" :scared:

 

3. De har sånn cirka det samme, så konkuransen blir på pris :roll:

 

Edit: Leif

Jeg nekter å tro de vil slippe kortene om ytelsen er veldig mye dårligere enn det de nå har sett av nvidia, mao tror jeg det kommer til å stå på 1 eller 3, men holder en finger på 3.

Lenke til kommentar

Eg er litt ATI fanboy etter at eg kjøpte mitt R9700, men håper at ATI og Nvidia sine kort vil yte nokonlunde likt slik at markedet oppretthaldes og prisane synker.

 

Er spent som ei fjør på kva ATI kan by på i denne mesterduellen. :dribble:

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...