Gå til innhold

Nytt design klar for slakt !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn mildt inspirert av pixelranger kanskje? Du får legge på en sommerfugl.

 

Med vennlig hilsen.

Akkurat det jeg skulle si jeg og :p

 

Grei begynnelse, bør kanskje endre litt på designen slik at ikke flere tenker at du har prøvd å "rippe" pixelranger sida.

 

Farge valget du har brukt synes jeg ikke er helt riktig, men helt klart en layout du bør fortsette på!

 

lykke til.

Lenke til kommentar

Start på nytt. Var jeg Shane hadde jeg saksøkt deg. Det du har laget er rett og slett en støgg versjon av pixelranger. Hvis du kommer opp med noe du har laget selv skal du selvfølgelig få feedback.

 

Med vennlig hilsen.

Endret av sk8bft
Lenke til kommentar
Start på nytt. Var jeg Shane hadde jeg saksøkt deg. Det du har laget er rett og slett en støgg versjon av pixelranger. Hvis du kommer opp med noe du har laget selv skal du selvfølgelig få feedback.

 

Med vennlig hilsen.

:scared: Jeg har jo laget den selv ! :roll:

 

Edit : hva er det egetlig som får deg til å mene at det er ripp ?

 

Bare lurer :blush:

Endret av rogbiff
Lenke til kommentar

At den ligner kan jeg være enig i :yes:

 

Men at jeg får kommentarer som startover pga det er merkelig synes jeg :wow:

 

Kan noen tipse meg om hva jeg bør endre for at den skal ligne mindre.

 

Det om stygg versjon....Jeg lager designs for å bli *pro*, så det er ikke nødvendig å flame meg ned så jeg mister motet.

Endret av rogbiff
Lenke til kommentar
Start på nytt. Var jeg Shane hadde jeg saksøkt deg. Det du har laget er rett og slett en støgg versjon av pixelranger. Hvis du kommer opp med noe du har laget selv skal du selvfølgelig få feedback.

 

Med vennlig hilsen.

:scared: Jeg har jo laget den selv ! :roll:

 

Edit : hva er det egetlig som får deg til å mene at det er ripp ?

 

Bare lurer :blush:

Jo, det skal jeg forklare deg:

 

Siden din har akkurat de samme formene og fargene som pixelranger. Til og med stripene på hver side er fylt med gradients av samme farge. Det du har gjort er å tegne av pixelranger så godt du klarte, fargelegge den så nær du kom, og til slutt slenge på noen ekstra grafiske elementer i topp, for eksempel en egen logo. Og hvor provoserende tror du ikke det er å se andres logo på sitt eget arbeide?

 

Webdesign handler først og fremst om idéer og nyskapning, og her stiller du med tom ransel. Du har brukt det du har av photoshopskills for å tegne rett av en meget verdig side. Det er ikke verdt en dritt.

Lenke til kommentar
Start på nytt. Var jeg Shane hadde jeg saksøkt deg. Det du har laget er rett og slett en støgg versjon av pixelranger. Hvis du kommer opp med noe du har laget selv skal du selvfølgelig få feedback.

 

Med vennlig hilsen.

:scared: Jeg har jo laget den selv ! :roll:

 

Edit : hva er det egetlig som får deg til å mene at det er ripp ?

 

Bare lurer :blush:

Jo, det skal jeg forklare deg:

 

Siden din har akkurat de samme formene og fargene som pixelranger. Til og med stripene på hver side er fylt med gradients av samme farge. Det du har gjort er å tegne av pixelranger så godt du klarte, fargelegge den så nær du kom, og til slutt slenge på noen ekstra grafiske elementer i topp, for eksempel en egen logo. Og hvor provoserende tror du ikke det er å se andres logo på sitt eget arbeide?

 

Webdesign handler først og fremst om idéer og nyskapning, og her stiller du med tom ransel. Du har brukt det du har av photoshopskills for å tegne rett av en meget verdig side. Det er ikke verdt en dritt.

Bare for å si det sånn, så har jeg ikke tegnet den av ! Jeg lagde buen i header først, dermed la på buende linjer ned, og det er mange sider som krymper inn etter header, som jeg har sett.

 

Dog...hehe, den gradienten har du helt rett i, samme farger, men det er jo dog bare å endre på med et par tastetrykk.

 

3rd : pixelranger har ikke footer, mindre og mer stilren firkantet header

(finere og, sier ikke noe annet)

Lenke til kommentar
Nei fydda. Man lager ikke design som er fullstendig oppkok på andres :no: Lag noe som DU har funnet opp, noe originalt. Som sagt, det her var bare en styggere utgave av pixelranger. No offence, though :)

1. Skal vel noe til å lage det finere enn PixelRanger.. ;)

 

2. Det med å finne opp er jeg litt uenig i. Det gjelder å legge sin egen personlige vri på det.. Min webside er rimelig standard Header, meny, hoveddel, footer, alt i en midtstilt horisontal kolonne. Tviler det er jeg som har funnet opp det der, men jeg har en da ikke funnet noe som kan sies jeg har rippa ifra.. :blush:

Lenke til kommentar

Takk Marvil, en som var uenig :love:

 

Anyways, så på pixelranger nå, og synes egentlig ikke den ligner sååå veldig,

det er den gradienten, og kruympingen skjer mye lenger nede.

 

Er det noen her som mener jeg skal fortsette flittig på designet, :yes:

eller droppe det i søppelbøtta :(

 

Eller enentuelt hva jeg hovedsaklig bør endre på :D

Endret av rogbiff
Lenke til kommentar

Hey mann,m du må ikke miste motet nå.

Ting du MÅ gjøre, er å endre det slik at det ikke minner folk på en rip off av pixel ranger.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg endret fargen for det første :p deretter lagt til noe originalt i layouten.

 

Det siste folk bør tenke på når de ser sida di bør være "Pixel Ranger"!!!

Lenke til kommentar
Hey mann,m du må ikke miste motet nå.

Ting du MÅ gjøre, er å endre det slik at det ikke minner folk på en rip off av pixel ranger.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg endret fargen for det første :p deretter lagt til noe originalt i layouten.

 

Det siste folk bør tenke på når de ser sida di bør være "Pixel Ranger"!!!

Godt og velformulert tjcombo.

 

Skal gjøre noe med det :)

 

Synes du/dere at jeg skal fjerne buene som går ned? eller bare endre fargene på den?

 

EDIT : Problemet med fargebytting er at jeg elsker blå :love:

Endret av rogbiff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...