Gå til innhold

Tippeligatråden

zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Brann fortjente å vinne! Målet skulle aldri blitt annulert, og Brann ble snytt for en seier mot RBK!

helt enig.

hadde det blitt frispark på midtbanen og brann hadde tatt det fort så hadde ikke dommeren blåst av for feil.

Skrevet
Brann fortjener aldri å vinne ;)

det var saklig. Mange gode argumenter har du og.

Nei hva med å komme med noe som backer opp utsagnet ditt?

i går så fortjente branne et poeng. De åpnet begge omgangene best og burde ledet 1-0 etter det inndirektefrisparket.

Skrevet
Brann fortjener aldri å vinne ;)

det var saklig. Mange gode argumenter har du og.

Nei hva med å komme med noe som backer opp utsagnet ditt?

i går så fortjente branne et poeng. De åpnet begge omgangene best og burde ledet 1-0 etter det inndirektefrisparket.

Har du lest topic: "post det du har på hjertet"?

Hjertet mitt begrunner ikke, hjernen som gjør det ;)

Skrevet

Tromsø spilte tidvis angrepsfotball av høy klasse i går, fortsetter det slikt lukter jeg medalje, kanskje litt tidlig å snakke slikt men har ikke sett TIL bedre på veldig mange år.

Skrevet
Tromsø spilte tidvis angrepsfotball av høy klasse i går, fortsetter det slikt lukter jeg medalje, kanskje litt tidlig å snakke slikt men har ikke sett TIL bedre på veldig mange år.

Haha....husker sist dere Tromsø-supportere prata om medaljer etter et par tre seiere i serien.....vi så jo hvordan det gikk.....først nedrykk, og ifjor var det såvidt de beholdt plassen. Så jeg håper på omtrent samme åpning i år, så kan Tromsø ta turen til 1.div, der de hører hjemme.

mvh

Pantera

Skrevet

Haha....husker sist dere Tromsø-supportere prata om medaljer etter et par tre seiere i serien.....vi så jo hvordan det gikk.....først nedrykk, og ifjor var det såvidt de beholdt plassen. Så jeg håper på omtrent samme åpning i år, så kan Tromsø ta turen til 1.div, der de hører hjemme.

mvh

Pantera

:yes:

Skrevet (endret)

mvh

Pantera

Vet ikke helt hvilke lag som hører hjemme i 1 div, om du holder med Viking så hadde de fortjent å være enda lengre ned i systemet. De var faktisk langt dårligere enn Skarp som er et middelmådig 2. divisjonslag.

Endret av zaico
Skrevet

Dessuten var TILs spillerstall i 2001 elendig, vi hadde ingen spisser som holdt mål. I fjor hadde vi en trener som praktiserte "spark ballen så langt du klarer" fotball.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...