Gå til innhold

Xbox LINKE!


Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man bruker en helt vanlig krysset kabel hvis man skal linke 2 xboxer. (Akkurat som med 2 pc`r) .

Skal man linke flere, bruker man en vanlig Hub eller Switch med vanlige (ukryssede) kabler.

Xbox link-kabel er tross alt bare en dyr krysset kabel.

 

Basta!

Lenke til kommentar
Det er vel vanlig internett kabel?

Hva er en "internett kabel"?

Trodde Xboxen ble koblet i nettverk akkurat som en vanlig PC jeg. Min xbox er koblet på samme routeren som PC'en jeg sitter på nå, og det funker fint. Har dog ikke prøvd å koble to Xboxer sammen i nett.

Nei jeg trur du må punge ut!

Du tror, ja. Det er hvertfall en fordel å sjekke først. Er jo ikke nødvendig å punge ut hvis man klarer seg med en vanlig krysset kabel.

(Må bare legge til for ordens skyld at jeg ikke er 100% sikker selv på dette, så ikke kjøp en krysset kabel og skyld på meg hvis det ikke funker)

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Det er vel vanlig internett kabel?

Hva er en "internett kabel"?

Trodde Xboxen ble koblet i nettverk akkurat som en vanlig PC jeg. Min xbox er koblet på samme routeren som PC'en jeg sitter på nå, og det funker fint. Har dog ikke prøvd å koble to Xboxer sammen i nett.

Nei jeg trur du må punge ut!

Du tror, ja. Det er hvertfall en fordel å sjekke først. Er jo ikke nødvendig å punge ut hvis man klarer seg med en vanlig krysset kabel.

(Må bare legge til for ordens skyld at jeg ikke er 100% sikker selv på dette, så ikke kjøp en krysset kabel og skyld på meg hvis det ikke funker)

jeg har nettopp fått meg Xbox, så jeg har ikke prøvd det ennå..forestenn, går det ann og kjøpe løse cover til Xbox ( halo og midtown madness 3). Har nemlig kjøpt meg en sånn pakke med Xbox og halo og midtown madness 3, men så var det ikke med cover!!! :scared: Går det ann og kjøpe løse cover? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er forskjell på LINK KABEL og INTERNETT KABEL

 

Ja, man bruker vanlig internett kabel for oppkobling til Live og nei ikke vanlig internett kabel til linking

 

Jeg har PRØVD vanlig kryss kabel til å linke sammen xboxer, men NEI det går IKKE

Prøv igjen...

Jeg garanterer at dette går. (men.. det finnes både kabler med feil på, og brukerfeil)

Lenke til kommentar
jeg har nettopp fått meg Xbox, så jeg har ikke prøvd det ennå..forestenn, går det ann og kjøpe løse cover til Xbox ( halo og midtown madness 3). Har nemlig kjøpt meg en sånn pakke med Xbox og halo og midtown madness 3, men så var det ikke med cover!!! :scared: Går det ann og kjøpe løse cover? :hmm:

Ja, sjekk platekompaniet, expert, elkjøp, lyd & bilde.. Sånne plasser.

Lenke til kommentar
jeg har nettopp fått meg Xbox, så jeg har ikke prøvd det ennå..forestenn, går det ann og kjøpe løse cover til Xbox ( halo og midtown madness 3). Har nemlig kjøpt meg en sånn pakke med Xbox og halo og midtown madness 3, men så var det ikke med cover!!!  :scared: Går det ann og kjøpe løse cover? :hmm:

Ja, sjekk platekompaniet, expert, elkjøp, lyd & bilde.. Sånne plasser.

Selger platekompaniet Xbox Spill? :dribble:

Lenke til kommentar
jeg har nettopp fått meg Xbox, så jeg har ikke prøvd det ennå..forestenn, går det ann og kjøpe løse cover til Xbox ( halo og midtown madness 3). Har nemlig kjøpt meg en sånn pakke med Xbox og halo og midtown madness 3, men så var det ikke med cover!!!  :scared: Går det ann og kjøpe løse cover? :hmm:

Ja, sjekk platekompaniet, expert, elkjøp, lyd & bilde.. Sånne plasser.

Selger platekompaniet Xbox Spill? :dribble:

Nei.

Bare PS2.

Lenke til kommentar
jeg har nettopp fått meg Xbox, så jeg har ikke prøvd det ennå..forestenn, går det ann og kjøpe løse cover til Xbox ( halo og midtown madness 3). Har nemlig kjøpt meg en sånn pakke med Xbox og halo og midtown madness 3, men så var det ikke med cover!!!  :scared: Går det ann og kjøpe løse cover? :hmm:

Ja, sjekk platekompaniet, expert, elkjøp, lyd & bilde.. Sånne plasser.

Selger platekompaniet Xbox Spill? :dribble:

Altså, jeg bare tipset om sjapper som kunne finne på og selge tomme-cover.

Om det er xbox-, ps2-, cd- eller dvdcover er vel det samme? Bare man har cover?

 

Også Clas Ohlson selger tomme cdcover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...