Gå til innhold

P800 eller t630


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal enten bytte min E700 mot P800 eller selge e700 og kjøpe t630:S

Hva gjør jeg? :dontgetit: Jeg vil ha en tlf med muligheter til å kunne gjøre noe mer med enn med E700 :)

Hvordan er kameraet på p800? Er den virkelig så stor?

Jeg er er ung og vil ikke ha noe elefant av en mobil telelefon.

 

Rettled meg ;)

takker for alle svar! :)

 

 

Mvh Andreas Håkonsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T630 har vel uansett flere muligheter enn E700..?

Er du vant med E700 og syns den er passe "stor" så er P800 "så stor" ja, men det er vel egentlig ikke så stort problem.

P800 har mange muligheter og jeg ville klart hatt den framfor T630.

Kameraet er ikke like bra som E700's selv om oppløsninga er den samme.

Lenke til kommentar
P800 har bare 4096 farger? T630 har 65K TFT skjerm.. Men man har jo symbian på P800 (Og jeg ville da valgt den..)

P800 Har 4096 fargers TFT skjerm ja..

 

To i klassen min har T610, en har T630 og begge to missunner hvor bra bildene blir på min P800 enn på dems T6xx, men det er fordi at P800 har MYE større skjerm og bedre oppløsning. Og når vi snakker om oppløsning så tar P800 bilder i 640x480, noe T6xx ikke greier å vise på skjermen en gang. Hvis jeg tar bilder med mobilen min med 640x480 pixler så greier ikke kameratene mine vise det på sine mobiler :p

Lenke til kommentar

Kunne jeg valgt mellom t630 og p800 ville jeg helt klart valgt p800, siden størrelsen ikke er no problem for meg (den er ikke så stooor)

 

Og 2mb lagringsplass på t630 :no: Vet ikke plassen på p800 men kan vel utvides med memory stick duo kort :thumbup:

 

Siden du vil hya mange funksjoner så gå for p800 sier nå jeg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Og 2mb lagringsplass på t630 :no:    Vet ikke plassen på p800 men kan vel utvides med memory stick duo kort :thumbup:

 

16MB innebygd, 4 av dem brukes av systemet så man har 12MB lagringplass, i tillegg følger det med et Memory Stick DUO på 16MB så man har totalt 28MB. Minnekortet kan utvides til 128MB. Tror det er litt mer enn på T630 ;) P800 spiller av filmer og, finnes til og med ogg-dekoder ;)

 

denne siden står det en del nyttig info om P800.

Endret av fondus
Lenke til kommentar
Ville klart valgt T630 mye bedre menysystem og mye penere design. Kj;per du deg p800 vill du bli mobbet over stoerrelsen

 

 

 

Det tviler jeg på.

 

Og uansett om de mobber deg for størrelsen så knuser du de grundig

når det kommer til muligheter med mobilen, skjerm, kamera også videre :p

Lenke til kommentar

Ganske morsomt med Foto redigering også. (PhotoRite, Photo Pro, Photo Editor, PhotoFusion osv.) Anbefaler alle med PX00 å skaffe seg PhotoRite. Det er en funksjon som heter PhotoRite autofix dette gjør bildene mye lysere og finere. Skulle ikke tro at bildene før og etter var tatt med samme kamera...

 

Edit

 

http://www.handango.com/PlatformProductDet...earch=photorite

 

Sjekk ut det 3. skjermbildet (Viser AutoFix)

Endret av DC++_?
Lenke til kommentar

P800: stor og "stygg", har bedre kamera, stor skjerm med færre farger. Har muligheten for alle mulige programmer du kan tenke deg fordi det er en symbian telefon.

 

T630: liten og svært stilrent design, dårligere kamera, liten skjerm med mange farger.

 

Selv så hadde jeg T68i og ville egentlig ikke ha meg noe større telefon, da den akkurat passet i lommene, men jeg kjøpte meg P900 rett før jul og ble faktisk overrasket over hvor lite jeg tenker på størrelsen på telefonen!

 

Så hvis jeg var deg så ville jeg tenk over hvor mye du bruker telefonen og hvor mange ting du vil at den skal gjøre, størrelsen venner du deg til!

 

EDIT: Har aldri vært så fornøyd med en telefon som min P900, husk at med en P800 så får du også en mp3 spiller "med på kjøpet"

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Ville klart valgt T630 mye bedre menysystem og mye penere design. Kj;per du deg p800 vill du bli mobbet over stoerrelsen

Kan ikke du slutte og uttale deg når du har så utrolig lite peiling som du egentlig har? P800 = R E S P E K T. Skjermen til P800 er overlegen T630 sin skjerm, det hjelper ikke om T630 har flere farger heller. P800 er myye bedre hvis du f. eks skal se bilder på skjermen. P800 er et uendelig mye bedre valg en T630, den har overlegen skjerm, kamera, muligheter, minne. Den har en brillefin kalender, MP3 spiller, hotswap osv osv. Den er ikke "så" stor, og er mindre en f. eks Nokia 3650.

Lenke til kommentar
Ville klart valgt T630 mye bedre menysystem og mye penere design. Kj;per du deg p800 vill du bli mobbet over stoerrelsen

Kan ikke du slutte og uttale deg når du har så utrolig lite peiling som du egentlig har? P800 = R E S P E K T. Skjermen til P800 er overlegen T630 sin skjerm, det hjelper ikke om T630 har flere farger heller. P800 er myye bedre hvis du f. eks skal se bilder på skjermen. P800 er et uendelig mye bedre valg en T630, den har overlegen skjerm, kamera, muligheter, minne. Den har en brillefin kalender, MP3 spiller, hotswap osv osv. Den er ikke "så" stor, og er mindre en f. eks Nokia 3650.

Har jeg utrolig lite peiling?????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...