Gå til innhold

Drivere til e700?


TeSp

Anbefalte innlegg

Hei god påske folkens.. :D

Nå har (endelig) kjøpt en data kabel til min e700. Jeg kjøpte kabelen for 200kr og har plugget den til pcen men når jeg putter den i telefonen skjer det ikke noe.

Det er sikkert fordi jeg ikke har noen drivere, men tingen er at jeg kjøpte den hos teleringen eller noe og jeg spurte han er det ingen drivere eller noe? Så sa han nei nei du finner det på samsung sine sider.

Men nå har jeg søkt der og finner ingen..

Hva har dere andre gjort som har datakabel?

 

Ha fortsatt en god påske osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke noe kabel selv men regner med at du må laste ned Easy Studio Pims and filemanager.. Du skal finne den på samsung.se..

 

 

Offtopic:Hvor mye betalte du for kabelen??

ja 200kr... Den er sort med en boks på seg og det hele.. Laster ned de tingene ned nå, håper det fungerer..

Nyt sola da folkens.. ;D

Lenke til kommentar
Har ikke noe kabel selv men regner med at du må laste ned Easy Studio Pims and filemanager.. Du skal finne den på samsung.se..

 

 

Offtopic:Hvor mye betalte du for kabelen??

ja 200kr... Den er sort med en boks på seg og det hele.. Laster ned de tingene ned nå, håper det fungerer..

Nyt sola da folkens.. ;D

200! Då må nesten jeg også kjøpe meg det.. Men hvilket OS har du på maskinen din? Du må poste her om du får det til å virke med 98 hvis du har det..

 

Veldig offtopic: God Påske til deg forresten! Nyter sola som bare det, bada istad :D Kaldt!

Lenke til kommentar
200! Då må nesten jeg også kjøpe meg det.. Men hvilket OS har du på maskinen din? Du må poste her om du får det til å virke med 98 hvis du har det..

 

Veldig offtopic: God Påske til deg forresten! Nyter sola som bare det, bada istad :D Kaldt!

Ja 200kr... Men begynner å lure på om det er feil kabel egentlig.. Når jeg putter den en kammerats maskin som er en Xp maskin. Men den begynner bare å lade.. Og når jeg starter det andre easystudio tingen venter man bare... Den loader phonebook ting...

 

Hehe, ja har vært sinnsykt digg vær i dag. Har også faktisk hatt lyst til å hoppe uti sjøen men men... Er litt langt fra kammeraten min..

Men når man skal hjem så er det mulig ut i sjøen.. Hvor kaldt var edt foresten?

 

snakkes folkens.. Håper på at jeg får det til med kabelen.

Lenke til kommentar
200! Då må nesten jeg også kjøpe meg det.. Men hvilket OS har du på maskinen din? Du må poste her om du får det til å virke med 98 hvis du har det..

 

Veldig  offtopic: God Påske til deg forresten! Nyter sola som bare det, bada istad :D Kaldt!

Ja 200kr... Men begynner å lure på om det er feil kabel egentlig.. Når jeg putter den en kammerats maskin som er en Xp maskin. Men den begynner bare å lade.. Og når jeg starter det andre easystudio tingen venter man bare... Den loader phonebook ting...

 

Hehe, ja har vært sinnsykt digg vær i dag. Har også faktisk hatt lyst til å hoppe uti sjøen men men... Er litt langt fra kammeraten min..

Men når man skal hjem så er det mulig ut i sjøen.. Hvor kaldt var edt foresten?

 

snakkes folkens.. Håper på at jeg får det til med kabelen.

Begynner den å lade?? Mobilen altså..? Det var rart :dontgetit:

 

Det var 5 grader Celsius tror jeg, hehe..

 

Si ifra hvis du får det til med den kabelen senere da..

Lenke til kommentar
Begynner den å lade?? Mobilen altså..? Det var rart :dontgetit:

 

Det var 5 grader Celsius tror jeg, hehe..

 

Si ifra hvis du får det til med den kabelen senere da..

Det er ikke det minste rart. Det er meningen! Det kommer strøm gjennom USB-kontakten... ;)

 

offtopic: Win 98 har forlengst passert siste forbruksdag :roll:

Så den virker altså helst ikke med Win 98? tenkte meg det, sender dataen avgårde imorra for å få Xp og mer ram :D *gleder meg!*

Lenke til kommentar
Begynner den å lade?? Mobilen altså..? Det var rart :dontgetit:

 

Det var 5 grader Celsius tror jeg, hehe..

 

Si ifra hvis du får det til med den kabelen senere da..

Det er ikke det minste rart. Det er meningen! Det kommer strøm gjennom USB-kontakten... ;)

 

offtopic: Win 98 har forlengst passert siste forbruksdag :roll:

Eh, det er ikke usb ledning det var en gammel ting som man må skru på og det hele...

Derfor var det merkelig at den begynte å lade, det syntes nå jeg..

Sikkert feil kabel. Begynner å hate han fyren som solgte meg den. Sa det til han en samsung e700 datakabel takk. Joa her er den 200 kr. Jeg ble kjempe glad også kommer jeg hjem til kammeraten min og tester den og ikke noe skjer. ÅÅÅÅÅ... :scared:

Slik kan det gå..

 

Hvor er det man sender PCen slik at den kan få mer ram og Win Xp?

Lenke til kommentar
Det eneste men trenger er easy studio (se linken til c|pher)

 

 

Offtopic: betalte du kun 200kr for kabelen til e700!! Jeg betalte nermere 500kr!!! jaja

hei, har hått meg datakabel til min Samsung E700 nå.... men hvordan får man overført bilder fra telefon til pc'en eller omvendt? har lastet ned EasyStudio, men klarer ikke å få dette helt til å fungere...... så litt veiledning hadde vært topp! :thumbup:

 

Mvh Kristian

Lenke til kommentar

Det er egentlig ganske enkelt! Først lager du deg en mappe hvor du vil ha bildene. Så tar du og plugger kabelen i telefonen (telefonen vil autometisk begynne å lade vist laderen er koblet i datakabelen. Så starter du easy studio. Da vil easy studio laste telefonboken din og meldingene dine. Så klikker du på 6. symbol fra venstre, den skal ha to piler på seg og hete file manager (den er på den nest øverste linjen). Da kommer det opp et nytt vindu hvor du kan se inne i telefon programmene ved og trykke på "+ my phone" da kommer det frem "photoes" "images" "sounds" trykk på photoes for og få dine bilder frem. Så trykker du på den mappen du har bildene dine og velger bildene du skal ha til pc'en. Etter det trykker du på den blåe pilen nedover som heter download. Husk og fortell programmet hvor du vil ha bildene.

 

Dette var en ganske grundig forklaring av framgangsmåten. Det er bare og spørre hvist du ikke får til. :thumbs:

 

 

Mvh WireBoy

Lenke til kommentar
Eh, det er ikke usb ledning det var en gammel ting som man må skru på og det hele...

 

 

Jeg hadde ikke kjøpt en slik kabel om det ikke var USB. Det du har er sikkert paralellport som gikk ut for 10 år siden... :no:

 

Hvor er det man sender PCen slik at den kan få mer ram og Win Xp?

 

Du trenger helst ikke å sende inn PC'en din for å få installert XP og mer ram. Det gjør du selv :yes:

Lenke til kommentar

Nå var jeg på butikken hvor jeg kjøpte en i går, også sa de at de kunne ikke hjelpe meg. Men de syntes det var merkelig at det ikke fungerte. Så jeg fikk pengene tilbake. Så jeg skal til oslo i morgen å kjøpe en ny hadde jeg tenkt. Vet dere hva jeg skal spørre etter eller, siden jeg fikk en kabel som ikke fungerte eller bare delvis fungerte når jeg spørte etter en datakabel til Samsung e700...

Er det noen steder dere vet at de har den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...