Gå til innhold

Bilder av ny N-gage lekket på nettet


Anbefalte innlegg

Neon sier at den "gamle" N-Gagen ser ut som en Taco, da vil jeg foreslå at den nye N-Gagen ligner på en Hold-It. Tipper på at annsatte i Stabburet får rabatt på N-Gage 2 når den kommer..hehe..

 

Hører at N-Gage 2 ikke har kamera, mp3 og radio, hva er egentlig vitsen med å stelle til denne telefonen da, NOKIA, når vi allerede har en dobbelt så bra N-Gage ifra før av? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste litt rundt på internett. Det er i allefall rimelig sikkert at den ikke vil få kamera, siden prototypen ikke har det. Slike "store funksjoner" som det, er vel strengt tatt noe av det første de legger til, og ikke noe de finner ut at skal være med i siste liten...

 

At den har MMC hot-swap er i alle fall helt sikkert. Du ser det på det nederste bildet. Hvis ikke, se her.

 

At den ikke har mp3 eller radio er bare rykter... :roll:

Okay, da er det vel tvilsomt at den har kamera ja, selv om det er mulig at kameraet blir skjult av teip-biten på bildet, men er bare å vente å se.

 

Hvis de har fjernet mp3 avspilling (n-gage1 har vel ikke radio?) så regner jeg med at dette er for å få prisen ned. Hadde n-gage2 kostet ca 1000 kr (n-gage 1 koster 2000 nå) hadde den jo vært en svært interessant mobil, bl.a. pga symbian.

 

Linken din funker ikke, men at n-gage 2 IKKE skal ha hotswap er vel ganske utenkelig..

 

Vel vel, har hørt den skal lanseres 14. april, i såfall er det ikke lenge til.

Lenke til kommentar
N-gage 2 har ikke kamera. Den har heller ikke MP3 eller radio.

:cool: Jo.. ser dere ikke at det står "camera" på skjermen da? :cool:

Prototype på bildet, men vi får bare vente å se.

 

Ser at N-gage 2 (på bildet) bruker Series 60 2.0 (og da symbian 7) fordi den ikke har standard theme, så det kan hende den bruker en uendret 6600 software som ikke har fjernet kamera enda.

 

men som sagt, får vente å se

Lenke til kommentar
N-gage 2 har ikke kamera. Den har heller ikke MP3 eller radio.

:cool: Jo.. ser dere ikke at det står "camera" på skjermen da? :cool:

Hvor er kameraet da?

 

arehei: Det er ingenting under teip'en... :(

Skal se om jeg finner frem igjen et annet bilde som viser det.

 

Men MP3 spiller er vel strengt tatt en software funksjon, så det burde i aller høyeste grad være mulig å få til. Det tviler jeg faktisk på at den ferdige versjonen ikke har.. :hmm:

Lenke til kommentar
N-gage 2 har ikke kamera. Den har heller ikke MP3 eller radio.

:cool: Jo.. ser dere ikke at det står "camera" på skjermen da? :cool:

Hvor er kameraet da?

 

arehei: Det er ingenting under teip'en... :(

Skal se om jeg finner frem igjen et annet bilde som viser det.

 

Men MP3 spiller er vel strengt tatt en software funksjon, så det burde i aller høyeste grad være mulig å få til. Det tviler jeg faktisk på at den ferdige versjonen ikke har.. :hmm:

kan være jeg som misforstår, men sier du ikke i din tidligere post at N-gage 2 IKKE har mp3, og så i din siste at du tviler på at den ikke har det? :roll:

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Hadde det vært lyd på dette temaet så hadde det vært fult av rungende latter :laugh: Jaja, så den har blitt mindre. Og rundere. Og flere nøkkelfunksjoner har blitt fjernet. Dessuten er det ikke så lenge siden N-Gage 1 kom. Den kommer aldri til å konkurrere med Nintendo DS eller Sony PSP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...