Gå til innhold

Ny Nokia 6600 bruker


jrs

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp gått over fra 6310 til 6600, og i den forbindelse har jeg noen spørsmål:

 

1) Kan jeg bruke samme bil-lader på 6600 som jeg brukte på 6310? Har LCH-9, men ser at det er LCH-12 som er listet opp på web-siden til nokia for utstyr til 6600. Blir litt forvirret da jeg tror det er samme batteri som brukes på 3660 og 6600, og på siden til 3660 er begge laderne listet opp. Hva er egentlig forskjellen på dem?

 

2) På 6310 så hadde jeg en mulighet for å "tidsinnstille" en profil. Eks: Jeg pleide ofte å sette telefonen på lydløs frem til 0800, hvor den automatisk gikk tilbake til Generel profilen. Er denne funksjonen fjernet?

 

3) Hvordan kan jeg få telefonen til å vibrere ved motak av SMS, hvis jeg har valgt lydløs profil?

 

4) Når jeg kobler til Handsfree (HDC-5) så får jeg ingen lyd ved motak av SMS, sel om jeg har valgt Generell profil. Er dette riktig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2) På 6310 så hadde jeg en mulighet for å "tidsinnstille" en profil. Eks: Jeg pleide ofte å sette telefonen på lydløs frem til 0800, hvor den automatisk gikk tilbake til Generel profilen. Er denne funksjonen fjernet?

 

3) Hvordan kan jeg få telefonen til å vibrere ved motak av SMS, hvis jeg har valgt lydløs profil?

2. Ja, funksjonen er fjernet

 

3. Gå inn på redigering av Lydløs profilen, så endrer du Nei til Ja ved Vibrerende varsel (muligens formulert annleis)

Lenke til kommentar
2) På 6310 så hadde jeg en mulighet for å "tidsinnstille" en profil. Eks: Jeg pleide ofte å sette telefonen på lydløs frem til 0800, hvor den automatisk gikk tilbake til Generel profilen. Er denne funksjonen fjernet?

 

3) Hvordan kan jeg få telefonen til å vibrere ved motak av SMS, hvis jeg har valgt lydløs profil?

2. Ja, funksjonen er fjernet

Men det finnes program for symbian telefoner som gjør akkurat det.

bl.a programmet Extended Profiles Pro

 

http://www.gsm4u.cz/download.php?id=30&PHP...d15781fc8fb4b0d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...