Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folkens.

Når dere quoter bilder så fjern -tagene eller så blir det så utrolig mye å laster for de som forsatt sitter på dial-up.

Ellers, snekker`n..nydelig..gleder meg til å se resultatet.

Dog, du må komme på MSL2004 ;)

Skrevet

Oj nesten en hel side med innlegg siden jeg var inne sist, morro :grin:

Ja det er en std AC tank jeg bruker.

AveMORphine . Hvilken løsning det blir mellom rad og vifter vet jeg ikke enda, men det er flott med tips/bilder :thumbup:

Skrevet

Så jo smålekkert ut med den vifta og vanntanken i front. Kommer det noen bilder av hele kabinettet snart? Sånn at vi får litt bedre oversikt. Eller skal du holde på spenningen helt til slutt :D

Skrevet

Kan jo ta bilder av det , men det er på langt nær ferdig.

Har jo ikke montert noe inni det enda og de viftene er heller ikke montert permanent, men bare hengt løselig i hullene for å få et inntrykk av hvordan det blir.

Skrevet (endret)
Har brukt vanlig billakk på sprayboks som du får kjøpt på bilverksted/bensinstasjoner.

har du noen priser???

edit: ekstemt bra da

Endret av Natrium
Skrevet (endret)
Trodde denne klumpen var liten, men etter å ha målt litt mot den AC vanntanken så er den jo enorm. Stå på videre..

Målene på kabinettet står i første innlegget i dette prosjektet.

Jepp en del fingermerker enda , må jo ta på det menst jeg jobber , pussefilla kommer senere :)

Endret av Snekker`n
Skrevet

Hmm, kom til å lure på en ting her, de viftene som du har brukt i toppen, er de opplyst av neon lys i kabinettet, eller er det med LED på hvert hjørne mersom? Så kule ut uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...