Gå til innhold

Prøver igjen... bærbart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det brikkesettet bruker Intel Extreme Graphics 3 (eller hva det nå heter)

 

ett integrert skjermkort med mildt sagt deprimerende ytelse i spill. Det bruker av systemminnet, og er ellers ganske dritt...enkelt og greit (i spill)

 

men for all del, prøv. det er jo mulig at det takler noen spill som ikke er så grafikk intensive :)

 

 

edit: btw, TOTALT unødvendig å lage ett nytt innlegg etter en time! (HEL, bumping av EN tråd er ikke lov engang...)vent til folk våkner neste gang! det er tross alt påske. ikke så mange på jobb/skole da vettu.

 

sorry, morra gretten, men argumentet står..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Kjøper den Lee... men er på jobb og tålmodighet er en dyd jeg mangler totalt:).. men fra spøk til alvor:)... regna egentlig med at grafikken suger på disse maskinene... men har du noen eks. på hva som kan funke sånn ca. ok på den maskina? NWN? KOTOR? Kan jeg bare glemme det :scared: ?

Lenke til kommentar
[quote name='MrLee' date='06/04/2004 : 09:29'] Det brikkesettet bruker Intel Extreme Graphics 3 (eller hva det nå heter)

ett integrert skjermkort med mildt sagt deprimerende ytelse i spill. Det bruker av systemminnet, og er ellers ganske dritt...enkelt og greit (i spill)

men for all del, prøv. det er jo mulig at det takler noen spill som ikke er så grafikk intensive :)


edit: btw, TOTALT unødvendig å lage ett nytt innlegg etter en time! (HEL, bumping av EN tråd er ikke lov engang...)vent til folk våkner neste gang! det er tross alt påske. ikke så mange på jobb/skole da vettu.

sorry, morra gretten, men argumentet står.. [/quote]
Vel nå skal du vel få slippe å skjære alle laptop'er over en kam da

Jeg har en Dell laptop med ATI Mobility RADEON 9700 128MB, 8x AGP.

Og her går spill som BFV, FC, og UT2k4 relativt greit spør du meg..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...