Gå til innhold

Påskekonkuranse på Psdata


Anbefalte innlegg

Tror nokk det blir loddtrekning ja..

Skal dem basere trekningen på hva folk skrev som svar så blir det mange som vinn siden mange sikkert har skrevet det samme.

 

Hadde jeg vunnet den PC`en hadde jeg byttet PSU (Har nettopp fått en MIST 430 så), solgt skjermkortet..

Men fyfaen for en deilig skjerm da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har meldt seg på flere ganger eller?

 

Nå har jeg meldt på

 

1) Mor

2) Far

3) Bror

4) Samboer

5) Bikkja

6 Skybert

 

øker sjensen med 6 ganger :D

Vel, trekker dem ut Skybert eller Passopp så håper jeg virkelig de trekker på nytt, og bannlyser alle påmeldingene til samme adresse eller tlf.nr!! :mad:

 

Hvis jeg ikke husker heeeelt feil sto det tydelig at det kun var ett lodd pr. snute... Juks skal ikke lønne seg! :thumbdown:

Det kan bli problemer da, visst pappa melder seg på, OG jeg.. uten at vi vet det.. Men men!

Lenke til kommentar
de siler selfølgelig ut de med flere svar da de har en skikkelig database.

de som har sendt inn svar med flere navn pr. adresse osv blir selfølgelig strøket ut av trekningen.

Pøh!

 

Jeg deler bredbånd med alle i bygården der jeg bor, og har ergo samme IP som alle her. Vi har også samme adresse. De kan ikke bare stryke oss på grunn av at vi har samme adresse og IP! Tror nok du må finne på noe annet enn den der.... :)

 

-KJ

Lenke til kommentar
de siler selfølgelig ut de med flere svar da de har en skikkelig database.

de som har sendt inn svar med  flere navn pr. adresse osv blir selfølgelig strøket ut av trekningen.

Pøh!

 

Jeg deler bredbånd med alle i bygården der jeg bor, og har ergo samme IP som alle her. Vi har også samme adresse. De kan ikke bare stryke oss på grunn av at vi har samme adresse og IP! Tror nok du må finne på noe annet enn den der.... :)

 

-KJ

Det finnes en del andre måter å luke ut dette på.

 

Man kan feks: gjøre det i en sql spørring, hvor man spør etter distinct "emailadresse", dette fjerner alle alle som har lagt inn flere svar under samme email adresse.

 

Man kan også lage en "cookie" på "brukeren" sin maskin, eller en "session" som gjør at man ikke får lagt inn X antall svar under sin session/eller før cookie's er fjernet. For selv om det står "Mail Sent", betyr det jo ikke at den nødvendighvis er sendt, vi vet jo ikke hva systemutvikleren deres gjør.

 

Men høyst trolig fikser PSDATA dette selv ;)

Lenke til kommentar
Så lenge som det står et svar pr snute , kan jo hele familien svare og dermed kan alle i en familie ha samme emailadresse . Det måtte da stått et svar pr husstand eller pr email adresse.

Forsåvidt sant nok.

 

Men for si det en gang til:

 

PSDATA fikser nok dette selv. ;)

 

Jeg antar at de får "noen" svar, så jeg ville nok anbefalt loddtrekning, selv om en eller annen da har X% større vinner sjanse enn meg.

Lenke til kommentar
alle har jo lik sjanse å vinne visst det blir loddtrekning..

Ikke hvis feks person X har sendt inn bidrag på person A B C D, og mottar "premien" på deres vegne.

 

Da øker vinnersjansen til person X, selv om det er peson A B C D som vinner.

 

Men, dette er vel bare flise spikkeri, for vi er vel enig om at "premien" er min :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...