Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 (endret) Hvordan lage cookies Endret 3. april 2004 av Blib
[bat] Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Dette er da strengt tatt JAVA og ikke PHP humor. En ekte nerd er klar over det sterke skillet mellom disse to formene for humor. System.out.println("Shame on you!!");
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 (endret) Kunne visst redigere det selv, men moderator gjorde det. Endret 3. april 2004 av Slettet-VqMh8ni9
mikk- Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Fant ut at enten så kunne jeg mindre php enn jeg trodde, ellers så var det noe annet enn php, ja Du kan vel endre innlegget ditt selv?
TLZ Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 (endret) Shit, tenkte feil fordi siden var i .php, sorry Edit: er det moderatorene som kan forandre topic? skift ut JAVA med PHP poenget var at det er programerings humor (antar eg) det kunne likegodt vært fks. C# Endret 3. april 2004 av TLZ
[bat] Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Poenget var vel at det var morsomt. Mitt poeng var bare å opplyse det ganske land om at java og php er to forskjellige språk. Tlz.add(forståelse);
TLZ Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 [bat].Inform("C# og Java ligner mye på hverandre..."); //Nei vent, drit i har ikke noe å si likevel... [bat].AbortInform();
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå