Joey444 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 For å kunne mekke game på warcraft 3 må jeg åpne noen porter. Å åpne de er greit nok, men når jeg starter opp maskinen neste dag har nat innstillingene stillt seg tilbake til det de var før. Jeg har husket å skrive write etter jeg har adda portene som har fungert fint tidligere. Men nå er det et eller annet som ikke fungere som det skal. Noen så har peiling på hvorfor det ikkje blir lagret? Har NGT med routeren Cisco 677 btw.
mars001 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 spør på http://forum.relativt.net vet det er flere cisco guruer der
jocke Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 For å kunne mekke game på warcraft 3 må jeg åpne noen porter. Å åpne de er greit nok, men når jeg starter opp maskinen neste dag har nat innstillingene stillt seg tilbake til det de var før. Jeg har husket å skrive write etter jeg har adda portene som har fungert fint tidligere. Men nå er det et eller annet som ikke fungere som det skal. Noen så har peiling på hvorfor det ikkje blir lagret? Har NGT med routeren Cisco 677 btw. Gjør de endringene du skal foreta deg, og så skriver du "write" på en egen linje. Voilá, dine instillinger er lagret.
Joey444 Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 har liksom skrevet write på egen linje da
magikern Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 du må vel skrive enten "reboot" eller "restart" etter "write" (husker ikke i farten hvilken av de to, men skriver du feil så skjer bare ingenting så prøv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå