Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DLink heller mot å være useriøse - styr unna!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
D-link er noe drit. Har 614+ jeg også. Den mister støtt og stadig ppp0e forbindelsen med min oline adsl! Har prøvd alle firmware!!

Styrer ikke unna! :nei:

 

Har selv ikke hatt noen problemer. Jeg har lastet inn siste oppdatering fra Dlink som er versjon 1,18.

 

Selv har jeg Telenor ADSL, har ikke merket noe nedetid som årsak av routeren.

 

DI-624+ har tydeligvis vært et problem produkt for Dlink. Nå har de kommet med oppdateringer som skal løse at "WAN internett)" detter ut.

 

For oppdatering gå her: DI-624+

Endret av Manders
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte for en stund siden en DI-604.. den klarte ikke å holde en stabil forbindelse mot nettet uansett hva jeg gjorde. Så mottok jeg to nye DI-604 fra support.. begge har akkurat samme problemet. Så jeg vil på det sterkeste advare mot å skaffe seg denne routeren.. særlig hvis du er på Chello. Har sett andre D-link brukere med akkurat samme problem på denne ISPen.

Lenke til kommentar

Etter en runde på andre forum i utlandet så er det slike meldinger om nesten alle merker, har ikke sett at d-link skal være noe dårligere enn andre, har brukt både belkin og 3com og har nå d-link og alle har fungert feilfritt hos meg. 600 serien hadde en firmware feil som nå skal være fixet.(på download d-link taiwan)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...