Gå til innhold

Norsk post fucker opp, HWB redder dagen...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tør vedde en hel femmer på at pakka ligger i hylla på postkontoret men at en eller annen sopp har glemt å scanne pakka.

. over i en der, lo godt.

 

Syns jeg har hørt mye positivt av hwb siden jul. Beste julekalenderen, og skryt for god service under høytidssesongene i tillegg. Tror kanskje PS-Data vil få litt konkuranse når det kommer til hvem som skal ta imot lønnen min.

Lenke til kommentar
Hmm,- for min egen del har jeg sendt to mails til HWB,-den første sist torsdag, den andre 24 timer senere, i går ettermiddag. Ingen av de har ført til respons fra HWB. Og det synes jeg er svært dårlig! Gir de ikke livstegn fra seg snart, går jeg på COOP og handler PC.

Kansje COOP er mer samarbeidsvillig...

Jepp, Coop svarer nok på mail i helgene, slik det her forventes av HWB :D

 

Vel, ikke veit jeg når din helg begynner, men her på disse kanter starter den sånn ca. fredag ettermiddag. Mine mails ble avsendt i god tid før dette,-faktisk inntil 2 døgn.

Lenke til kommentar

Generelt så er nok ikke posten akkurat superrask, uansett så skal den jo transpoteres flere hundre mil dit jeg bor også da.

 

Så det er helt vanlig en vanlig pakke tar minimum 5 dager hvis det er fin vær da vel og merke, ellers tar det lengre tid.

 

Hvis man derimot bor i sør norge, dvs si opp til trøndelag så kan man selvsagt få pakkene leverert etter et par dager...

 

Men likevel så synes det er en fordel å bo en plass der man faktisk har postkontor og man slipper det tåpelige post i butikk..

 

Lang åpningstid er jo en fordel i post i butikk, men resten kan jo være bob bob ikke sant...

 

Når jeg bodde i Trondheim opplevde jeg faktisk å betale en ca 50 kr ekstra fordi betjeningen rotet og det var ironisk nok en postoppkravspakke og etter mye tullball fikk jeg til slutt utlevert pakken på Post i butikk på Bunnpris.

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Ja, posten suger. Nå har jeg bestilt meg en pc som skal ha til neste uke, til ei messe. Får håpe posten klarer å kjöre denne PC'en ut av godssentralen i morgen og opp til postkontoret. Hvis ikke er siste frist for meg tirsdag neste uke. Det firma som skal ha denne PC'en sender selv ut pakker med Posten og Nor-Cargo. Og jeg regner med at hvis ikke pakka har blitt kjört ut ja så får vi henta den på Godssenteret i Oslo på Alnabru. Har jo selv blitt henvist til Godssenteret i Oslo fra mitt lokale postkontor. Vel å merke som privat-person.

 

Skjer det noe rart med pakka mi også så kan man begynne å lure om det står folk klare til å ta i mot bilen i fra Stokke. Og förste mann til vognene i fra Komplett, MPX og NetShop(HWB).

 

Og til dem som sier ikke konkuranse ikke er sundt. Så vet ikke jeg. Hadde vi bare hatt Telenor så vet jeg ikke hva folk ville syns da. Prisene og kvaliteten. Det samme kan sies om Posten. Men nå har jo Posten kjöpt Nor-Cargo også. HJELP! Neste posten kjöper er Linjegods?? Hva har man igjen av store transport-selskaper. Få konkuranse på post på den private siden også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...