Thomas :-) Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg sett mange bilder hunden i snowDOG_ sikkert vet at snowDOG_ glader god i hunden sin snowDOG
kaiern Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 BTW Holger takk for det du sa i stad nå tørr ikke jeg legge meg
Thomas :-) Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) FJERNET: 1 mnd utestengelse for dette stuntet!! Endret 2. april 2004 av Thomas :-)
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) :lol::lol::lol::lol::lol: EDIT: Litt VEL på kanten? Endret 2. april 2004 av HalTan
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 hahahaha den der kommer du til å angre som fan på. Æsj!!! :sick Ville fjernet den fortere en fan før en mod ser deg og gir deg påskeferie.
ZkedaR Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Hunder er jo bare konge da, og at de sleiker deg i trynet er bare ett tegn på at de er glad i deg elns Eller er det ett instinkt de har? Hmm, joda det kommer fra at valper sleiker mora rundt munnen for at hu skal gulpe opp litt "snacks" til dem Med andre ord, sleker hunden deg i trynet er det fordi den er sulten
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) Hva posta han?! Har noen det i cachen til Internet Explorer? MÅ se! EDIT: Ok, glem det da. Endret 2. april 2004 av HolgerLudvigsen
Ullsokk Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Baah hva posta han? Vil og see Et bilde av en hund som knuller en kjerring
Griznah Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 det hjelper å "speak up" tydligvis. Bra bildet ble fjernet asap. Thomas: you not good..my english is! very!
Dally Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg ser her jeg hadde bytte ip Javel jeg kommer tilbak om en mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå