Whiteshit Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Ganske feit dansing på han fyren i "dødssøt" låten... Ellers er probot sin "hit" ganske kul...you gotta love lemmy..
Even. Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 RHCP - californication RHCP - By The Way Billy Joel - The Piano Man [det er ganske stilig at ting skjer akkurat når han synger det) dimmu borgir - mourning palace
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Tool har geniale musikk videoer, disse har i det minste en tilhørighet tilsangene, noe som nesten ikkje finnes lengre.., True, bare så synd at A Perfect Circle ikke følger i samme bane (les: The Outsider)... Stemmer også på Beastie Boys - Sabotage. Utrolig fet hyllest til 70-talls actionserier.
insider Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Liam Lynch - United States of Whatever Den er jo genial da
Jakartabebopp Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Prodigy - Baby's got a temper er ganske bra. hehehe, den er jo litt artig
razh0r Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 In Flames - Trigger In Flames - Cloud Connected Foo Fighters - Everlong
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 britney spears - toxic.. Musikkvideon er digg! Jeg vet, og dette er fakta, at du slår av lyden når du ser den, og pauser hver gang hun dukker opp i den gull glitter saken.. og jeg gjør det og! Lenge leve gjennomsiktige klær
dostojevski Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 My top-5 list: Moby - Natural blues Eneste gang jeg har begynt å grine mens jeg så musikkvideo. Aha - Forever not yours Ideen er bare så vanvittig (no phun intended...) bra, og stemningen er ganske spessiell. Kent - Dom andra Kan noen som har prøvd å kjøre bil alene om natta i byen om sommeren la være å elske denne? Beastie Boys - Sabotage Tidenes kuleste. Tøffere enn pippetobakk. Michael Jackson - Black or white Av nostalgiske årsaker, egentlig bare introen som er kul
Captain_Poon Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Metallica - Whiskey in the jar & Blink 182 - Man overboard
TLZ Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Prodigy - Baby's got a temper er ganske bra. ganske kontroversiell ihvertfall, låten rocker ivhertfall bra!
sweetness Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Blink 182 - Man overboard Mini-blink! gått av banen jeg ler av de ellers : a-ha - lifelines (den må det tatt tid å lage)
JR Ewing Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 RADIOHEAD alle er bra!! De har utrolig tøffe musikkvideoer!
Coffie=JavaCode Skrevet 1. juni 2004 Skrevet 1. juni 2004 Mirwais, har noen coole. Eller så synes jeg ABBA med money er en klasikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå