Gå til innhold

Min NEC 1760NX-BK


Kannern

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

 

Har nå hatt denne skjermen i ca to uker og tenkte jeg skulle dele mitt inntrykk av denne skjermen med resten av HW forumet. Dette er min første LCD skjerm og jeg har derfor ikke så lang erfaring med LCD skjermer... Men jeg tenkte at jeg allikevel skulle dele mine meninger om denne skjermen.. kanskje det er noen her som har tenkt til å kjøpe denne skjermen?

 

Jeg må si jeg er meget fornøyd med denne skjermen den har et veldig flott og stilig design, veldig tynne siderammer og ytelsen er på topp. Jeg har ikke opplevd noen form for ghosting i hverken spill eller filmer. Jeg har spillt ganske mye på denne skjermen denne stunden jeg har hatt den og må si jeg er fornøyd. Spilla jeg pleier å spille er Battlefield Vietnam, Unreal 2004 og Americas Army og jeg har ikke opplevd noe ghosting i disse spillene. Jeg må si at de blir et ganske annerledes bilde på LCD enn CRT, jeg har kun hatt CRT skjerm tidligere, på LCD skjermen syns jeg at det blir mye "Mer" farger? liksom allt blir mye klarere og de blir mye mer av hver farge? Uansett jeg er ingen expert på dette området, men jeg syns fargene mildt sagt er utrolig fine. Og som sagt i LCD testen Del 1 så er alle fargene korrekte og svart er svart, hvit er hvit og stripene når man ser på film er svarte. Jeg brukte den medfølgende D-SUB kabelen til å starte med, men så tenkte jeg "what the heck" :hmm: også kjøpte jeg en Dual link DVI kabel.. Men jeg merka ingen vesentlig forskjell.. Men jeg har bare to utrente øyne...

 

 

Har tatt noen blider av skjermen, men husk at dette bare er bilder og jeg sleit litt med å ta gode bilder siden blitz'en blenda hele bildet. Så bildene er de beste jeg greide å ta ihvertfall. Bilde kvaliteten på skjermen er bedre i "real life" enn på bildene jeg har tatt, men man får jo ett inntrykk av den ihvertfall...

 

:thumbup:

 

Her er noen bilder, de sier egenlig det meste. Bildene er på 800*600 og tar ca 500Kb hver

 

.: I Esken

.: Ny og gammel skjerm vedsiden av hverandre

.: Hvem tar minst plass?

.: Screensaver på...

.: Login screen

.: Litt hvordan fargene er...

.: Litt hvordan fargene er 2...

.: Litt hvordan fargene er 3...

.: Litt hvordan fargene er 4...

.: Litt hvordan fargene er 5...

.: Litt hvordan fargene er 6...

.: Litt hvordan fargene er 7...

.: Litt hvordan fargene er 8...

.: En stor explosjon fra tears of the sun...

.: Et annet bilde fra eksplosjonen...

.: Et annet bilde fra eksplosjonen 2...

.: Et annet bilde fra eksplosjonen 3...

.: Et annet bilde fra eksplosjonen 3...

 

Håper bildene er av bra nok kvalitet.. :hmm:

 

Kan sikkert ta noen fler hvis noen vil.. ;)

Endret av Kannern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kannern- fine bilder. kan jeg få de bildene som du benytter på skjermen også??

 

bildene av kiwiene foreksempel- :)

 

Slik at jeg kan ha de på min pc også ?

 

;)

Heheh, det er ikke bilder.. det er en .avi film :D

Kan sikkert uploade den og, den er veldig bra for å se om fargene er brae...

Klippet tar ca 5Mb :)

 

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...