Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skru av vannet, skru løs røret og se hva som tetter?

Been there done that. Virker som det er lengre nede i rørene. :shrug:

Har ringt til en eller annen rørleggerfirma og de kunne komme imorgen. Måtte ringe til 4firmaer men de fleste var booket i langt tid framover. :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag er det virkelig varmt ja. Tenker eg tar meg en tur i vannet her borte og bader litt. Blir ikke noe sosiale greier idag heller siden alle er så forbanna opptatt. :hrm:

Skrevet
Ja si det... :hmm:

Regga: Han var nydelig! :) Funnet navn til han?

hahaha, steike, tusen takk all.

Navn..nja... vi tygger litt på om han ikke er en liten Ole :hmm:

Varmt er det, uheldighvis har jeg ikke fått koblet inn sommertermostaten så jeg synes det er litt kald enda..

Skrevet
Hvilke butikker selger kule shortser i byen?

Ja, det lurer jeg også på. Steike så varmt det har vært de siste dagene.

Ja, håper at det ikke blir like varmt som sensommeren ifjor...

Vet at de har 4-5 stk. på H&M...

Skrevet

Rally bergen var utrolig bra! Var heftig kjøring og kompisen gjorde det ganske bra til å være så "n00b" med tanke på at han deburte med bare å ha trent på eikås 4 ganger før og han kjørte mot andre debutanter som tidligere kjørte rallycross/bilcross og som hadde heftigere bil. På en av etappene kjørte han fortere enn fyren som kom på 4 plass totalt.

Anyways ble litt action og en kjørte ut og snurret vist i luften noen ganger. Var akkurat på et sted eg skulle plasere meg men valgte å plasere meg et annet sted.

http://www.bt.no/trafikk/article382300

Tok bildet av aftermath'n.

post-63-1120333058_thumb.jpg

Skrevet

Jeg var også ute på Osterøy i går. La vel egentlig merke til at det manglet en Evo andre gangen bilene kjørte forbi oss, men visste ikke om ulykken før jeg så det i avisen.

Anyway, det var utrolig kult da, men mye grisekjøring... :)

Skrevet

Da får vel jeg titte innom her igjen "etter gammelt". Jeg befinner meg for øyeblikket på det stedet gud glemte at han/hun laget (i den grad gud finnes), altså Sandane i Nordfjord. Og på merkelig vi har jeg klart å få en rimelig god sprekk i telefonen min, så det spørs om jeg ikke må ta meg råd til en Motorola Razr V3 (den svarte versjonen), hvis/når denne dør. Må bare se på pengebeholdningen etter ferien.

Skrevet

Hvor gikk ruta i rallyet? Gikk det gjennom Mjeldalen?

sluffy: Sandane er et kjedelig sted, ja.. Har du slekt der eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...