Gå til innhold

Bergensere på forumet!


tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg er fra Bergen, og ja Brann vinner serien i år, og JA solen skinner og det er strålede vær her på Nesttun denne sommerdagen.. :tease:

6062493[/snapback]

 

Fra Nesttun du også ja.

På NESTTUN er det super fint vær nå!!

 

Perfekt til å sykle! :dribble:

Lenke til kommentar
Ja, jeg er fra Bergen, og ja Brann vinner serien i år, og JA solen skinner og det er strålede vær her på Nesttun denne sommerdagen.. :tease:

6062493[/snapback]

 

Fra Nesttun du også ja.

På NESTTUN er det super fint vær nå!!

 

Perfekt til å sykle! :dribble:

6062509[/snapback]

24 grader sier termometeret mitt.. ;) ditt da? :D

Lenke til kommentar
Var inne på Vadmyra skole idag for første gang på snart 15 år. Gikk der selv, og i dag hadde eldstesønnen førskoledag for å treffe klassen han skal gå i til høsten. Var morsomt, lite der som var byttet ut.

6061894[/snapback]

 

Var oppom Olsvik skole forrige dagen (er nå vel 8 år siden eg gikk der eller noe? :p ), og der er jo ALT forandret. De har slått sammen alt fra 1-10 klasse i samme skole, har til og med bygget en videregående skole her ute nå (ikke ferdig ennå då). De har også bygget et svært fotball-anlegg, komplett med ball-binge og alt!

 

Husker i gode gamle dager når vi måtte spille på den gamle banen nedenfor skolen. Hver gang det regnet ble avløpet tett, og halve banen var under vann. Det var tider det :love:

 

Tenkte å ta meg en tur ned til sjøen og fiske idag, ALT for varmt for å sitte inne på forumet :p

Lenke til kommentar

Var oppom Olsvik skole forrige dagen (er nå vel 8 år siden eg gikk der eller noe? :p ), og der er jo ALT forandret. De har slått sammen alt fra 1-10 klasse i samme skole, har til og med bygget en videregående skole her ute nå (ikke ferdig ennå då). De har også bygget et svært fotball-anlegg, komplett med ball-binge og alt!

 

Husker i gode gamle dager når vi måtte spille på den gamle banen nedenfor skolen. Hver gang det regnet  ble avløpet tett, og halve banen var under vann. Det var tider det :love:

 

 

Gikk på Olsvik skole frem til midten av 3.klasse. Det var tider det. Bodde i Olsvikmarka og så rett opp på skolen fra vinduet. Om du tror ting er forandret de siste 8 årene så burde du sett hvordan det var der for 20 år siden.

 

Kjenner meg knapt igjen når jeg beveger meg der oppe. Men bedre barndom var det ikke mulig å få.

Lenke til kommentar
Gikk på Olsvik skole frem til midten av 3.klasse. Det var tider det. Bodde i Olsvikmarka og så rett opp på skolen fra vinduet. Om du tror ting er forandret de siste 8 årene så burde du sett hvordan det var der for 20 år siden.

 

Kjenner meg knapt igjen når jeg beveger meg der oppe. Men bedre barndom var det ikke mulig å få.

6062796[/snapback]

 

Regner med du gikk på Skjenlia skole i 1-2. klasse og Olsvikmarka skole (den med hallen) i 3. klasse då, om det ikke var HELT annerledes før då. :p

 

Enig at det er et flott sted å vokse opp på. Mine foreldre bor fremdeles i Olsvikstallen, så er her ute nokså ofte!

Lenke til kommentar
Regner med du gikk på Skjenlia skole i 1-2. klasse og Olsvikmarka skole (den med hallen) i 3. klasse då, om det ikke var HELT annerledes før då. :p

6062913[/snapback]

 

Skjenlia 1. klasse, så på Olsvikmarka skole. Den og hallen ble bygd litt før jeg beynte på skolen. Husker jeg pleide å leke i skogen hvor hallen nå står.

 

Edit; Kjenner du forresten Nikko, Thomas Eriksen eller Tonje Sørlie? Litt eldre enn deg, men mange fra Olsvik som kjenner dem. Og så jobber jeg med en som heter Do som er et par år yngre enn deg.,

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Badet i Skjoldabukten både fredag og idag. Dritkaldt, ja. Skittent vann, ja. Herlig, ja.

6065317[/snapback]

 

Jeg badet i Skjoldabukten (ro-klubben) på Lørdag. Det var ganske kaldt ja, men det var fett å stupe og slikt, ble til og med klappet for :w00t:

 

Edit:

Drar ned å bader i Skjoldabukten nå håper det er blitt varmere.

Endret av sogasg
Lenke til kommentar
Regner med du gikk på Skjenlia skole i 1-2. klasse og Olsvikmarka skole (den med hallen) i 3. klasse då, om det ikke var HELT annerledes før då. :p

6062913[/snapback]

 

Skjenlia 1. klasse, så på Olsvikmarka skole. Den og hallen ble bygd litt før jeg beynte på skolen. Husker jeg pleide å leke i skogen hvor hallen nå står.

 

Edit; Kjenner du forresten Nikko, Thomas Eriksen eller Tonje Sørlie? Litt eldre enn deg, men mange fra Olsvik som kjenner dem. Og så jobber jeg med en som heter Do som er et par år yngre enn deg.,

6063273[/snapback]

 

Tonje Sørlie kjenner eg ja. Hun bodde (bor?) i samme huset som vi bodde i før, i blokken i Olsvikstallen 31 :) Vi bodde der før vi flyttet 15 meter til ende-rekkehuset. Gikk i klassen og på karate med lillesøsteren Stine. De andre kan eg ikke si at eg husker akkurat no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...