Gå til innhold

Kan DU lage et design?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Dunestar: Footer? Forøvrig, så likte jeg best den mørke bakgrunnen. v.2.

100% høyde. ;) Ingen footer. Bare hvit til bunnen.

EDIT: cfenzo: Hadde jeg en visst hva små søte vectorbuer er, skulle jeg gjerne prøvd. :thumbup:

Endret av Dunestar
Skrevet

Versjon 5 var rett og slett nice ! Men det var litt rart fordi at det var bare sånn "grunge" i midten ? Går det ann og fixe noe sånn at det kommer litt på sidene ? Vet ikke helt jeg, hehe..

Skrevet
Versjon 5 var rett og slett nice ! Men det var litt rart fordi at det var bare sånn "grunge" i midten ? Går det ann og fixe noe sånn at det kommer litt på sidene ? Vet ikke helt jeg, hehe..

Jeg kan jo prøve! ;)

Skrevet

Det der var seriøst tøft, samma om det ser ut som et nisseskjegg :p

Dunestar, gratulerer med din 1700 post btw :D

Noen andre som har lyst og prøve ? Ellers så må vi internt bestemme om vi bruker enten Loomy eller Dunestar sitt forslag...

Takker :)

Skrevet

hvis du f.eks. hadde latt være å ha hvitt felt rundt selve boxen og satt ned opacity, hadde du muligens fått en feeeet papireffekt.. (beklager skrivefeil.. men.. uhm.ø. ja..)

Skrevet

HalTan har rett. Hva med MSN?

Jeg har ikke tid til å lage det i HTML. Jeg trenger treninga, men har seriøst ikke tid. Jeg har lovet meg bort før, og da har det tatt _lang_ tid. Vil anbefale at du/dere gjør det selv. ;)

Skrevet
Grunge - nr. 6 :shrug:

Ikke helt vellykket. :blush:

rober2.com ;)

Nei? :ermm:

Var en viss likhet i mønsteret på venstre-topp-rammen på rober2.com. Tar jeg ikke helt feil er det samme mønsteret bare i en litt mørkere utgave på rober2.com... ikke at det er plagiat altså! Verken fra den ene eller andre - men sidene har en viss likhet i "stilen" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...