Gå til innhold

få opp vinduet maksimert


Anbefalte innlegg

Hai,

 

Er mye på forum, og får mase forum-mail med link til tema. når jeg trykker på disse linkene, kommer nettsiden frem i et "opprullet" vindu et tilfeldig sted på skjermen. altså kun litt av tittellinjen syns, og min, max, close knappene. går jeg rett inn ved å trykke på Internet explorer på f.eks. desktopen kommer vinduet opp maksimert.

hvordan gjør jeg at vinduet kommer "på topp", og maksimert også når det åpnes fra en link i outlook express?

 

håper noen vet det....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
får ikke opp valget "snarvei", hverken på høyreklikkmenyen eller under egenskaper, på en IE-snarvei.. :dontgetit:

 

Hvis du går til IE-snarveien i f. eks Hurtigstart på Oppgavelinjen nederst på skjermen. Høyreklikk så på snarveien og velg "Egenskaper". Så klikker du på fanen "Snarvei" og velger "Kjør". Der setter du IE til å åpne i "Maksimert"

Lenke til kommentar

Hei

 

Hvis forumvinduet er maksimert og de neste vinduene som du åpner, kommer med rullegardin. ( Hvis jeg forstår deg rett) da må du maksimere vinduet manuelt først og deretter lukke det første vinduet. Altså du må lukke det vinduet som du maksimerte til slutt. Da vil det bli lagret som maksimert og funke fint i ettertid.

 

 

Mvh

ZitizenX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...