Gå til innhold

Driver til Nec ND-2500A


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har samme brenner, hva tjener jeg på å oppgraderer firmwaren? noe som går raskere?

Du får bedre støtte for flere media, å hvis du har planer om å "rippe" DVD filmer, tar dette mye kortere tid med den nye firmwaren, du vill gå fra 25-30 min til 6-10 min på en DVD

åå :) må vel neste oppgraderer da, det er vel uansett ingen ulemper ved å gjøre det?

Lenke til kommentar
Det er for dårlig at sånne oppgraderinger må gjøres i Windows eller Dos, da må jeg jo rett og slett finne meg en Windowsboks og montere der eller mekke en Windows livecd. Jeg synes absolutt at sånt burde bli sluppet til andre systemer.

ehhh,

 

"DOS Flash Utility"

 

er ikke som om du må gjøre annet enn å skaffe en Bootdisk

 

Kanskje det hjelper deg :)

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Oki...

Har den brenneren med 1.06 firmware fra fabrikk. Ser på sida nevnt under at det er en firmware "NEC 2500A 1.06 (19-12-2003) RPC 1 (Free) Windows " og en "NEC 2500A 1.06 (08-01-2004) RPC 1 (Free) Windows ". Den øverste, og merkelig nok eldste, får bedre score enn den andre.... Men det er samme versjon...(1.06). Enten er det to forskjellige, eller...? Ihvertfall uforståelig versjonshåndtering...

 

"Rip limit" gjelder også ved ren "disc copy" i f.eks. Nero el? Da vil det jo være ganske interessant. Ripper ikke dvd'er for å lage DivX og sånn.

 

Vil denne "RPC 1" firmwaren gjøre brenneren sonefri også? Ikke at jeg kommer til å spille av dvder på den, men...

 

Noen som har funnet drawbacks/feil med den av større grad?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...