Gå til innhold

Hva synesdere om det nye designet til komplett.no?


Hva synes du om det nye designet til komplett.no?  

219 stemmer

  1. 1. Hva synes du om det nye designet til komplett.no?

    • Bra
      44
    • Bra, men brukervennlighetern er redusert
      31
    • Ok
      37
    • Dårlig
      88
    • Har ikke sett værre
      18


Anbefalte innlegg

Riktig god kveld alle samme, her var det "action" :-)

 

 

Vi har lagt ut noe informasjon om de nye sidene som vi ønsker å repetere her:

"Som de observante har lagt merke til, så har Komplett.no gjennomgått en liten oppussing (eller plastisk operasjon om man vil).

 

 

Bakgrunnen for endringene er både at vi har byttet datasystem internt i Komplett og således måtte endre noe på teknologien bak nettbutikken, men også at vi har benyttet anledningen til å innføre en del ny funksjonalitet.

 

 

Blant nyhetene kan nevnes:

 

 

- Bilder av alle produkter i produktlistene

- Utvidet søkefunksjon som blant annet gjør det lett å se produkter som er på lager eller innenfor et ønsket prisintervall

- Enklere utsjekkingsprosess

- Anbefalte produkter som kan brukes som kjøpshjelp

- Enklere navigering

- Mulighet for vedlikehold av adresser o.l. via kontosidene

 

 

I tillegg står det flere nyheter i kø i tiden fremover. Ny teknologi gjør det mulig å lansere enda bedre funksjonalitet og vi har ingen planer om å hvile på laubærene...

 

 

Vi håper at endringene faller i smak og bidrar til en bedre kjøpsopplevelse. I en kort periode vil det være enkelte deler av nettbutikken som ikke er 100% ferdig, men vi jobber fremdeles på spreng. Dersom du har kommentar, tips, synspunkter eller lignende, send oss gjerne en mail på [email protected]."

 

Har dere spørsmål eller kommentarer, så hører vi gjerne. Vi vet av erfaring (fra de andre gangene vi har endret på sidene) at noen endringer umiddelbart er uvante, men vi håper at noen ting også har med vane å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xpence skrev 28/03/2004 : 01:03

  Ser du/dere (komplett.no salg) er på: dere får få litt skryt av det designet der ja, jeg likte det godt  btw....når kommer visa løsningen hos dere? kommet nå kanskje? 

 

Takker for skryt :-)

 

 

Når det gjelder kortbetaling så er det mulig med det nye systemet vi har fått på plass. Først på agendaen står imidlertid en ny versjon av pc-byggeren og en del "snacks" rundt retur. Så skal IT-avdelingen få noen minutter i velfortjent ferie før kredittkort forhåpentligvis kan lanseres.

Lenke til kommentar

Menyen virker bra, men forsiden mangler noe, men jeg antar det kommer mer etterhvert? Var liksom så spinkelt med noen ruter og hvit bakgrunn :roll: Dessuten er skrifta for liten for meg og skjermen min. (1280x1024 - NEC 1760NX)

 

 

Edit: Dessuten finner jeg ikke mine tidligere ordrer under Kontoen. Satse på at dette kommer til dere (så sant der gjør det :p) tar inn nForce3 250 Gb kort :D

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar
Xpence skrev 28/03/2004 : 01:03

  Ser du/dere (komplett.no salg) er på: dere får få litt skryt av det designet der ja, jeg likte det godt  btw....når kommer visa løsningen hos dere? kommet nå kanskje? 

 

Takker for skryt :-)

 

 

Når det gjelder kortbetaling så er det mulig med det nye systemet vi har fått på plass. Først på agendaen står imidlertid en ny versjon av pc-byggeren og en del "snacks" rundt retur. Så skal IT-avdelingen få noen minutter i velfortjent ferie før kredittkort forhåpentligvis kan lanseres.

Høres bra ut! :thumbs:

Lenke til kommentar
NeoRag- skrev 28/03/2004 : 01:14

  Menyen virker bra, men forsiden mangler noe, men jeg antar det kommer mer etterhvert? Var liksom så spinkelt med noen ruter og hvit bakgrunn  Dessuten er skrifta for liten for meg og skjermen min. (1280x1024 - NEC 1760NX) 

 

Hei,

 

 

Skriftstørrelsen har vi under vurdering. Det fine med å lansere natt til søndag er at vi får tilbakemeldinger fra kjernekundene (les: dere :love: ) og har mulighet til å endre en del før "rushet" på mandag.

 

 

Det kommer en del nyheter til, men alt ble ikke helt ferdig til tiden (noen som kjenner seg igjen?). Disse blir lansert fortløpende fremover...

Lenke til kommentar
Dessuten er skrifta for liten for meg og skjermen min. (1280x1024 - NEC 1760NX)

Det er da bare å sette opp fontstørrelsen litt. De som har designet dette har i det minste vært smarte nok til å spesifisere fontstørrelsen i em og ikke piksler i stilsettet.

 

Forøvrig synes jeg designet var greit nok. Litt irriterende med at det nå er flere klikk for å navigere til subkategoriene i menyen.

 

Tidligere ordre er forøvrig borte for meg óg.

 

Det går seg vel til etter hvert.

Lenke til kommentar

Ser nå at bildene gjør det lettere (for min del hvertfall) å se hvilken produsent man har bladd seg ned til når det gjelder skjermkort :yes: Ypperlig!

Ho-hoi! Under høyttaler-delen var dette meget bra! :)

 

Under mus har det også blitt artigere å browse :yes:

 

Synes teksten på menyen kunne enten vert hakket større eller i bold.

 

Jeg synes denne oppdateringen var meget god! Mangler nok fortsatt litt, men det kommer nok etterhvert :yes:

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar

Jeg ser IKKE poenget i å se bilder av alle harddiskene, cpu'ene, skjermkortene eller ram-brikkene etter hverandre.. Hardware kjøper en da ikke pga utseende men spesifikasjon? Dette tar uansett lengre tid å laste ned, roter til layout samt skaper dårligere oversikt.

 

Hvis dere hadde solgt biler så hadde det vært en annen sak, men dere selger da i all hovedsak datakomponenter..!

 

Det var bedre før, både løsning og utseende med bedre brukeropplevelse og proffere løsning.

Lenke til kommentar
Jeg ser IKKE poenget i å se bilder av alle harddiskene, cpu'ene, skjermkortene eller ram-brikkene etter hverandre.. Hardware kjøper en da ikke pga utseende men spesifikasjon? Dette tar uansett lengre tid å laste ned, roter til layout samt skaper dårligere oversikt.

 

Hvis dere hadde solgt biler så hadde det vært en annen sak, men dere selger da i all hovedsak datakomponenter..!

 

Det var bedre før, både løsning og utseende med bedre brukeropplevelse og proffere løsning.

Ved bruk av bilder foran produktet blir det lettere å finne et produkt. 5.1 høyttalere f.eks, er lettere å se det på et bilde enn å måtte myse gjennom teksten. Eller ved valg av mus? Lettere å bla seg frem til den musa man ønsker når det er bilder foran produktet. Kamera? Samme opplegg. Mobiler? Samme her også. Det blir lettere/går raskere å finne produktet man søker. Er hvertfall slik for meg :roll:

 

Når det gjelder tid, så går det ikke så tregt at det gjør noe, men nå har jeg for øyeblikket ADSL (384/128 - venter fortsatt på 1024/256)

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar
Jeg ser IKKE poenget i å se bilder av alle harddiskene, cpu'ene, skjermkortene eller ram-brikkene etter hverandre.. Hardware kjøper en da ikke pga utseende men spesifikasjon? Dette tar uansett lengre tid å laste ned, roter til layout samt skaper dårligere oversikt.

 

Hvis dere hadde solgt biler så hadde det vært en annen sak, men dere selger da i all hovedsak datakomponenter..!

 

Det var bedre før, både løsning og utseende med bedre brukeropplevelse og proffere løsning.

Ved bruk av bilder foran produktet blir det lettere å finne et produkt. 5.1 høyttalere f.eks, er lettere å se det på et bilde enn å måtte myse gjennom teksten. Eller ved valg av mus? Lettere å bla seg frem til den musa man ønsker når det er bilder foran produktet. Kamera? Samme opplegg. Mobiler? Samme her også. Det blir lettere/går raskere å finne produktet man søker. Er hvertfall slik for meg :roll:

 

Når det gjelder tid, så går det ikke så tregt at det gjør noe, men nå har jeg for øyeblikket ADSL (384/128 - venter fortsatt på 1024/256)

Linje er ikke noe prob her i gården, har selv 7mbit/512 for 490kr /mnd (ADSL) :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...