Gå til innhold

Gratis Half-Life 2 via nytt grafikkort


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt et Connect3D Radeon 9600XT, og har fått med en kupong på Half-Life 2. Når jeg kom til siden der jeg skulle putte inn koden, stod det:

 

Half-Life® 2

Option 3: I wish to receive Half-Life® 2 when available in retail

 

We will notify you once Half-Life® 2 becomes available in Retail.

 

Requirements for Half-Life® 2 Promotional Offer:

 

Complete the fulfillment order form and mail it along with the following:

 

1. Photocopy of the Half-Life® 2 Coupon showing your activation key code - exposed

2. Original UPC (bar code) or the full product name cut from the ATI or Partner product package (Photocopies will not be accepted)

3. Photocopy of sales receipt with the qualifying ATI or ATI partner 3D graphics board purchase circled

4. Completed Fulfillment Order Form Confirmation Page

 

Hva skal jeg gjøre der? Sende inn post med fotokopier av de sakene? Noen som kan hjelpe meg?

 

Og jeg skal også fylle inn Product Manufacturer. Her kan jeg velge mellom ATI og Other. Skal jeg velge ATI (siden kortet er ATI) eller skal jeg velge Other (Connect3D)?

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bare valgte å få den derre greien der jeg fikk alle de andre spillene óg (via Steam). Får visst også Half-Life 2 der når den kommer ut. Noen som vet hvordan Steam virker? Jeg valgte å installerer Half-Life 2 derfra, og etter et par minutter kan jeg spille det. Hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har nettopp fått mitt Sapphire Radeon 9600XT 256MB fra Komplett.

 

ATI sluttet i desember med å gi bort half life 2-kuponger i 9600XT-pakkene, og jeg ble temmelig overrasket over å se en kupong i min grafikkortpakke. Det kan skyldes at 256MB-versjonen er mindre populær, og dermed har ligget på lager (med hl2-kupong) siden før desember.

 

Jeg skjekket med én gang ut hvordan jeg kunne klare å benytte meg av kupongen, og gikk grundig til verks:

  • Alle kjøpere i hele verden, inkludert norske kunder, kan benytte seg av tilbudet.
     
  • Tilbudet gjelder alle som har fått hl2-kupongen, selv om ATI ikke lengre gir kupongen til 9600-kjøperne. Jeg fikk den som sagt likevel, og den gjelder like fullt.
     
  • Du må ta en kopi av kvitteringen, en kopi av hl2-kupongens bakside med aktiveringskoden "avslørt" og klippe av og legge ved original UPC-lapp fra boksen (den det står sn-nummer, produktnavn og strekkode på)
     
  • Fyll ut skjemaet på ATIs hl2-side.
     
    Merk at "State/Province" er "Outside of North America",
    "Zip code" må merkes med "N-" først (f.eks. N-5464) og
    "Product manufacturer" er hos alle med "Powered by ATI"-kort "other".
     
    Trykk så på "print this page" nede til høyre. Print ut, og signer respektivt felt.
    Ikke glem å trykke submit før du lukker vinduet.
     
  • Putt alt dette i en konvolutt, gjerne A4-størrelse, og adresser:
     
    ATI Half Life® 2 Fulfillment
    P.O. Box 56590
    8601 Warden Ave.
    Markham, ON
    L3R OM6 CANADA
     
  • Jeg frankerte som A-post (21 kroner) og merket den da tydelig med "A PRIORITAIRE"

Da er det bare å glede seg veldig mye. :cool:

 

Du vil raskt etter få en e-post fra [email protected] som konfirmerer din utfyllelse av skjemaet.

 

Skjekk at "Order number" er identisk (E-mail-headeren vs. skjemaet du har utfylt og printet ut) mellom e-postens og skjemaets.

 

Spør for all del om mer info, så skal jeg oppdatere denne "FAQ-en".

 

Lykke til med innhåvingen av uoppnåelige fristelser fra store bedrifter. ;)

Endret av Kjetil J
Lenke til kommentar

Grunnen til dette tror jeg må være at de er redd at folk vil svikte dem....

Half life 2 har gått dypt inn på å få best mulig grafikk, derfor har de skrytt av grafikken ved å legge ut screenshots og noen Teasers... Her syntes jeg de har driti på draget siden spillet blir utsatt og utsatt...

 

Allerede på markedet i dag finner vi like syk grafikk og mulig like bra gameplay, som f.eks Far cry som jeg aldri hadde hørt om før det lå i butikkhyllene. Senere kommer spill som Grand turismo 4 og Ace combat 5 som klarer å slå ut like bra grafikk på en svak playstation 2 med et geforce 2 kort intregert....

 

På denne måten har de inngåt en avtale med skjermkort produsentene slik at de får tjent penger før spillet kommer ut... Kansje du kan forvente deg å kjøpe et nytt skjermkort før HL2 kommer ut.... :thumbdown:

 

mvh Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...