Gå til innhold

Far Cry fps


Anbefalte innlegg

Jeg kjører det på rundt 20 fps med nesten alt på medium på 1024*768 med disse specs'ene:

 

ATI Radeon 9800Pro 128mb

Intel Pentium 2,8GHz

1024mb DDR SDRAM

 

Tydeligvis noe feil her...

 

Edit: Glemte oppløsningen :blush:

Åssn driver isntillinger har du? Sett driverinstillinger til maks ytelse, tror det hjelper en del

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror man har tilgang til akkurat de samme innstillingene direkte for Far Cry. Hvis du istedet for å gå inn i options inne i spillet, derimot velger "Configure Far Cry" eller hva det heter fra Startmenyen så kan du stille de samme detaljene som fra D3D-menyen til ATI generelt for windows, og de som er valgbare inne i spillet. I tillegg kan gå gå inn og finstille veldig mange detaljer som ikke er tilgjengelige inne i spillet -- det må være mye mer enn 50 "ting" du kan stille uten at jeg husker antallet her og nå.

 

(Enkelte sier for øvrig at skyggene er det man først bør sette ned i kvalitet for å øke hastigheten uten at ting blir styggere).

Endret av Dead Varden
Lenke til kommentar
Til trådstarter: Få mer RAM inn i maskinen din, det vil hjelpe deg stort. Få deg en brikke til på 512 MB og jeg kan garantere deg at du vil få mye bedre ytelse!!!

 

Jeg har 512mb pc3700 ligger på 60-80fps med alt på high, men får stygge fps dropp av og til, kjøper en 512 til å ser om det virker bedre da!

Lenke til kommentar

Jeg har 1800xp, 768 ram (ca 450 ledig) og et gf2mx 32mb kort (eller ok, jeg innrømmer det, gf2mx integrert i nforce1 hk :blush: )

Jeg kjøre i 800*600 med alt på low og vann på ultra high og får ganske stabilt rundt 30 fps (med untakk av når det er heftige eksplosjoner o.l. - da dropper det).

Setter jeg textures på high så får jeg fremdeles rundt 20 fps...

Beat that lissom :cool:

 

 

(dog jeg prøvde å sette alt på very high her forleden og da kræsja hele greia miserabelt med "out of memory", har lissom ikke gad å prøvd på det mer...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...