Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Ubisoft have released the multiplayer demo for the much anticipated Splinter Cell Pandora Tomorrow. The game has shipped and should be in stores for this Saturday. Pandora Tomorrow centers around the story of Sam Fisher, a lone operative waging a one-man war against an Indonesian terrorist network. Empowered with the Fifth Freedom ? the right to spy, steal, destroy and assassinate to protect his country ? Fisher embarks on a mission that will take him to the farthest corners of the globe and into the shadowy world of international espionage, where he encounters numerous threats and faces the question, "Whom can you trust http://www.gamershell.com/download_5435.shtml
TCi Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jippi. Den krasjer hver gang et spill starter. Ny formatert og installert i dag... til ingen nytte
crypt0r Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 heeeerlig! laster ned nå.. gleder meg sykt til neste lan
ChainDoG Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 får bare svart skjerm når jeg starter den mp demoen jeg..
Cursio Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Jippi. Den krasjer hver gang et spill starter. Ny formatert og installert i dag... til ingen nytte Jeg har samme problem! Noen som har funnet en løsning til dette?
ttt Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Jippi. Den krasjer hver gang et spill starter. Ny formatert og installert i dag... til ingen nytte Jeg har samme problem! Noen som har funnet en løsning til dette? prøv å last ned nyaste versjonen av demoen: http://www.gamershell.com/download_5435.shtml
Cursio Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Jippi. Den krasjer hver gang et spill starter. Ny formatert og installert i dag... til ingen nytte Jeg har samme problem! Noen som har funnet en løsning til dette? prøv å last ned nyaste versjonen av demoen: http://www.gamershell.com/download_5435.shtml Har den demoen Noen som vet hva problemet er?
Traxco Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 jo..spilte multiplayeren på netet.. en kompis kom ikke inn i spillet,men han hadde bare et geforce 4 mx 440 kort.tror man trenger ti-4200(kansje også geforce 3 går) eller nyere for og spille !
Potetfar Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 SCPT funker med GF3, ja. Hvis han har mx440 tror jeg han bør bytte likevel. _________________________________________________ Den funker på min, ihvertfall. Men to ting blir jeg sur av: 1. "Too many players" kan være alt fra 1/4 til 4/4. 2. Serverlista er oppdatert for 2 sek. sida, og jeg joiner et game, men den er no longer availble. Sånt irriterer men langt oppi ****! Skal dem lage en MP, lag den ordentlig! Dette er for dårlig for et elitespill som splinrer cell!
razh0r Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 (endret) UT2004 demoen var ihvertfall perfekt. Hadde aldri problemer med den. Denne demoen derimot.. EDIT: Det hakker sinnsykt noen ganger, på 1024x768 med alt på Medium/Low. For at det ikke skal hakke må jeg gå ned til 800x600 og Low details.. Takler ikke PC'n min dette spillet? MSI KT3 Ultra2 AMD Athlon XP1800+ @ 1.9ghz 512 MB DDR SDRAM PC2700 ASUS Radeon 9600XT 128MB CPU-temp er på 45grader load.. Endret 6. april 2004 av razh0r
owen10 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 jeg har problemer med splinter cell PT doemoen fordi når jeg skal starte og loadingen starter avsluttes splinter cell demoen og jeg kommer ut til windows! vet noen hvvorfor dette skjer og hva jeg kan gjøre for å stoppe det slik at jeg kan spille splinter cell demoen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå