Gå til innhold

Tine avslørt!


Moskus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arrgh hver gang det snakkes om noe som har med musikk å gjøre så kommer metal fansen og skriker kor mye bedre metal er. :nei::mad:

 

Tina hører eg ikke på med mindre eg er på byn og da er det greit musikk å danse til med andre damer. Dette kom egentlig ikke som noe sjokk. Faktisk så har eg merket trenden med "data stemmer" helt siden cher kom med den sangen der stemmen hennes ble vrengt men hun sang.

 

Er det nå eg skal skrike kor mye bedre HIP HOP er enn alt det andre drittet dere hører på? :roll:

Lenke til kommentar

Takke meg til muzak der folka faktisk trakterer instrumentene sine selv, har skrevet låtene og synger selv. Tine/Dina er kommersielt møl som jeg ikke kan fatte at folk hører på, selv ikke "på byn og da er det greit musikk å danse til med andre damer." Finnes da masse annen muzak man kan danse til! Jethro Tull f.eks ;)

Lenke til kommentar

oh yeah, stille seg i rekka bak, tja

 

milli vanilli

e-type (hvis hu dama der synger selv, er jeg en fan av george bush)

the monkeys

 

og maaaange flere... Detta er vanlig i bransjen, MEGET vanlig (jeg er fremdeles ikke sikker på at britney synger selv...)

 

skulle ikke komme som ett sjokk, herregud, når bransjen selv ikke ser på det som noen stor sak, bør det gå ett lys opp for dere hvor vanlig det egnetlig er!

 

men drit i musikken, noen må linke til Vimenn bildene av "Tine" ;)

Lenke til kommentar
Finnes da masse annen muzak man kan danse til! Jethro Tull f.eks ;)

Det må være første gangen jeg har hørt Jethro Tull bli karakterisert som muzak!. Tviler på at de selv hadde likt å bli slengt i den båsen :lol:

 

Ellers må jeg også få utrykke min absolutte avsky mot denslags "greier" som Tine-farsen står for. Blir totalt feil når man fronter seg selv som sanger/musiker og faktisk ikke synger/spiller selv. Tenk hvor idiotisk det hadde vært dersom feks. det viste seg at Anne Sophie Mutter(fele-gnikker) ikke kunne spille selv?? Hvor stor avsky hadde ikke det vekket?

Eksempler som E-type er forsåvidt greit, da e-type er artisten som skriver låtene, men han bruker forskjellige dokker til å fronte konseptet sitt. Disse dokkene har ingen stor "kreditert" mening, annet enn å fronte bandet, det er ikke navnet deres som står øverst på lista.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Finnes da masse annen muzak man kan danse til! Jethro Tull f.eks ;)

Det må være første gangen jeg har hørt Jethro Tull bli karakterisert som muzak!. Tviler på at de selv hadde likt å bli slengt i den båsen :lol:

Muzak er da bare en omskriving av musikk som jeg bruker fra tid til annen ;) Ikke si at det betyr noe annet da :scared:

Lenke til kommentar
Finnes da masse annen muzak man kan danse til! Jethro Tull f.eks ;)

Det må være første gangen jeg har hørt Jethro Tull bli karakterisert som muzak!. Tviler på at de selv hadde likt å bli slengt i den båsen :lol:

Muzak er da bare en omskriving av musikk som jeg bruker fra tid til annen ;) Ikke si at det betyr noe annet da :scared:

Hehe, jo muzak er ikke bare en artig omskriving av music. Det er et velkjent begrep som betyr..tja, bakgrunnsmusikk, heismusikk, supermarkedmusikk. Musikk som er ment å bare "summe" i bakgrunnen og ikke direkte tiltrekke seg oppmerksomhet.

Se feks. en definisjon her:

 

Muzak:

 

"A trademark used for recorded background music transmitted by wire or radio, as to places of business, on a subscription basis. "

Lenke til kommentar
Hvorfor må andre kristisere det noe digger

problemet hos dere nok ligger

 

I streben etter å være unike må dere fotelle alt og alle dette

for vår del er vi ganske trette

 

Vi slenger ikke dritt om deres valg

selv om jeg alltid finner den musikken på "salg"

 

det er en grunn til at Tine selger godt

for hennes del er jo det flott

 

Hun treffer mange med sin stemme

da er det vel ingen grunn til å være slemme?

 

Jeg tror problemet er at dere egentlig vil være so oss andre

og prøver musikken vår å klandre

 

Vi ler og koser oss på fest med Tine

og damene på den festen er garantert fine...

 

For fine damer kommer i flokk og liker musikk som dette

hva som skjer på slike party kan dere jo bare gjette...

 

Men det er gøy å være gla'

jeg er det nemmelig hver da'

 

Du traff spikern der.

Ord for dagen! :thumbs:

Endret av Arctic
Lenke til kommentar
Siste nytt: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221692

Litt uventet at Sony viser slikt ansvar i denne saken, men det fortjener hvertfall ros. :yes:

Dette bekrefter bare at det slettes ikke er så mye "juks" i bransjen. Ihvertfall ikke i den grad vi har sett her. Selv om dette bare er et gla' dance prosjekt fra H. så tror jeg at, ihvertfall for bransjens del, at det er viktig at publikum får det de har betalt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...