Gå til innhold

Spill og pc hakker etter eg innstalere nye drivere

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting eg lurer på.. NÅr eg innstalerer den nye omega driveren hakker ALLE spill og hele pc en. Ja eg har avinstalert de gammle driverene! Det samme gjeller hvis eg innstalerer den nyeste fra www.nvidi.com !

Eg har gainward GF4 4600 power-pack

Hva kan være årsaken.. Er det bare format c som hjelper? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har nesten samme problem som deg men jeg aner ikke va det kan være kansje du kan kontakte me hvis du finner ut hva det er som er galt

Jeg har Asus Radeon 9600xt

Endret av Stian2345
Skrevet
NÅr eg innstalerer den nye omega driveren hakker ALLE spill og hele pc en.
Jepp det funker liksom når eg innstalerer gammlere drivere men.. ingen som har en anelse?
Hvorfor "skru" på saker som er i orden :lol:
Skrevet (endret)

Tviler på at du har instalert omega dirverene. Siden de er til ati kort.

Men jeg kan sterkt fra råde deg de siste driverene ifra nvidia. Opplevde 2 problemer med dem selv

1. Skjermbeskyteren ble helt på tryne (da mener jeg helt på tryne også)

2. Nview virket ikke.

Har bare brukt den i 2 dager før jeg bytet tilbake

Endret av iron_knuckle
Skrevet
Tviler på at du har instalert omega dirverene. Siden de er til ati kort.

Men jeg kan sterkt fra råde deg de siste driverene ifra nvidia. Opplevde 2 problemer med dem selv

1. Skjermbeskyteren ble helt på tryne (da mener jeg helt på tryne også)

2. Nview virket ikke.

Har bare brukt den i 2 dager før jeg bytet tilbake

Det er alltid blitt laget omega drivere av detonator seriene og nå fx .

...

Skrevet

Omegadriveren lages også for GeForce kortene, bare så det er sagt.

http://www.omegacorner.com/

Sjekk fakta før noe annet blir sagt. Det ser derimot ut som det begynner å bli en stund siden disse var oppdatert.

brainwasher:

Jeg ser at du har ett kort i GeForce Ti serien. Kan det være at du har vært borti innstillinger og satt på Anti-Aliasing eller Anisotropic Filtering i egenskapene for kortet ditt? Brukes disse instillingene på andre nVidia kort enn FX5600/5700/5800/59x0 vil du oppleve at spillene går meget tregt.

Hvis så ikke er tilfelle, kan jeg ikke se noen annen løsning enn å avinstallere driverene på en skikkelig måte og gå tilbake til de du brukte før. Reinstallering virker vel som en litt drastisk måte for å fikse ett (forhåpentligvis lite) problem som dette.

Skrevet

OKi nå ahr eg testet .. alle innstillinger sto som før osv osv.. allikavell hakker ALLE nye drivere eg innstalerer. Hva kan være problemet.. I cs får eg drit lite fps . er så vidt eg kommer inn i spillet. og i windows hakker alle filmer og vinduer som går opp og ned! :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...