Gå til innhold

Hva er ditt favorit spill?


Anbefalte innlegg

Hmm, fikk Far Cry demoen igaar.. syntes den ikke var saa bra.. Er det meg det er noe i veien med?  :p

 

det er nok noko gale med deg ja. :p

 

topp tre lista mi er:

 

1. far cry

2. max payne 1/2 (likte 2 litt betre ein 1)

3. nolf 1/2 (?)

 

og snart stalker :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, fikk Far Cry demoen igaar.. syntes den ikke var saa bra.. Er det meg det er noe i veien med? :p

 

Alle her sier mersom at Far Cry er blant sine beste spill.. :hmm:

vel, IMO, så er Far Cry noe av det aller beste i sin sjanger.. fytte fabian! Og demoen kan ikke sammenlignes med fullversjonen.. løp og kjøp! :green:

Lenke til kommentar
Hmm, fikk Far Cry demoen igaar.. syntes den ikke var saa bra.. Er det meg det er noe i veien med?  :p

 

Alle her sier mersom at Far Cry er blant sine beste spill.. :hmm:

vel, IMO, så er Far Cry noe av det aller beste i sin sjanger.. fytte fabian! Og demoen kan ikke sammenlignes med fullversjonen.. løp og kjøp! :green:

Hehe, ok. "løpt og kjøpt" eller, heller "løpt å lånt".. :p

 

Har prøvd det no, spilte ca til den andre siden av øya, på første level, men syns fortsatt ikke at det er no stas.. :ermm: Grafikken er jo dødsbra, men blir bare ikke hekta.. :hmm:

 

Filmen i starten med den seilskuta er jo så utrolig vanskelig å følge med på, er to båter eller en? hvor mange personer er hovedpersonen? og når filmen går bakover i tid, så skjer jo andre ting enn det som skulle skje.. Igjen, er det meg? :p

 

Syns farcry blir litt for mye doomI/II wannabe, se bort ifra grafikken... :laugh:

 

Prøvde å snike meg rundt å komme fram uten å blir sett, men hakke sjans.. Er jo enklere å lure seg forbi monstere på doom.. :p

Lenke til kommentar

top3 akkurat nå:

 

1.Battlefield:Vietnam

2.Cstrike

3.Postal2(blodigere enn GTA)

 

forklaring:

 

1.kjøpte BFV for 2 dager siden,digger det!

2.begynner snart å gå lei av CS,men ennå digg!

3.går ut på å gjøre hverdagslige ting som å kjøpe melk,gå i banken o.s.v. når du skal gå i banken så blir det et ran,som blir jæ**ig blodigt.eller så kan du velge å rane banken selv,og politiet kommer :p

 

edit>skrivefeil :blush:

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...