Gå til innhold

Hvilken verdensleder/terrorist vil du se død?


Anbefalte innlegg

For å si det slik, hvis du hadde stått i et rom, med diverse verdensledere/terrorister/begge deler. Du har 1 KUN 1 skudd i magasinet, og du har ikke lov til å slå ihjel eventuelle personer som er igjen. Du kan kun også treffe en person med kulen siden de ikke sitter ved siden av hverandre.

 

Hvis vi tar f.eks;

 

Ariel Sharon

 

Bin Laden

 

Saddam Hussein

 

Tapet av hvilken av disse personers liv tror du ville gjort verden en tjeneste?

 

Etter min mening ville folk flest hatt det best om Ariel Sharon forsvant, siden han er en tyrann som mystisk nok er støttet av USA.

 

Men så har vi også på den annen siden Bin Laden som for tiden er verdt ca 360 millioner NOK død eller levende. Tenker man smart tar man Bin Laden først, og bruker litt av de 360 millionene til å fjerne Sharon (voldelig eller ikke). Slik er man helt i USA og helt de fleste andre steder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville tatt bin laden pga pengene.

Saddam er fanget, kan ikke gjøre noe.

Sharon er et problem, men han er en demokratisk valgt president, og jeg tror ikke det kommer til å hjelpe å drepe han.

 

Å drepe bin laden er derimot veldig symbolsk og man får masse cash!

Lenke til kommentar

Makan til tullete post! :yes:

 

Men listen over ledere jeg skulle ønsket gikk av - er lang. Vi kunne begynne med Silvio Berlusconi, her i Europa. I Afrika er det veldig mange land som trenger utskiftinger - både i Zimbabwe, Libya og Nigeria (av de mer demokratiske landene). I Asia trenger Nord-Korea et nytt styre, og Kina.

 

Jeg tror ikke bin Laden er den eneste toppen i det muslimske terrornettverket - han er en mellommnann, som må ha finansiell forbindelse og støtte i Saudi-Arabia, hvor han selv er fra.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar
Den mest smakløse topicen jeg har sett i mitt liv.  :thumbdown:

Smakløs eller ikke, mange ser det nok på min måte og. Mange som sikkert mener at hadde dem stått i et rom med et våpen og hatt sjansen til å fjerne en tyrann for godt, så hadde dem trykt inn avtrekkern. Dette er personlige meninger, om du er imot dødstraff eller ikke, fint at dere ytrer det. Jeg for min del gir blanke, i om en enkelt person eller flere ikke ville gjort noe med det, for flere enn dere kanskje tror ville ha gjort noe med det.

 

Det er uansett delvis politikk, om hvor du står på dødstraff, og spesielt ovenfor folk som faktisk fortjener det og til dags dato ikke er uskyldige.

 

Edit: Til Buddah under her, så er det mere teit at du i det hele tatt gidder poste BARE ordet "teit".

Endret av Mello
Lenke til kommentar

Tåpelig topic? Nei hvorfor det? Se på alle de andre trådene som ender i håpløse diskusjoner der de samme menneskene gjentar seg selv gang etter gang.

 

Av enkeltmennesker skulle jeg ønske Osama Bin-Laden tatt (ikke død). Da hadde USA fått en grunn mindre til å fortsette sin blodige krig mot terror.

Lenke til kommentar
Tåpelig topic? Nei hvorfor det? Se på alle de andre trådene som ender i håpløse diskusjoner der de samme menneskene gjentar seg selv gang etter gang.

 

Av enkeltmennesker skulle jeg ønske Osama Bin-Laden tatt (ikke død). Da hadde USA fått en grunn mindre til å fortsette sin blodige krig mot terror.

TAkk gudene for et saklig svar :D

 

Enig delvis der, Bin Laden kunne jeg tatt både død og levende, kontoen min hadde vært søt uansett :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...