Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis IRC klient

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en gratis IRC klient til bruk på jobben, uten at vi må betale for den.

Dvs ikke f.eks. mirc som man må registrere etterhvert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å registrere mIRC, du kan fortsette å bruke det etter prøve perioden uten å måtte betale noe for det - lovlig er det også. Nå er jeg noe usikker på om det er slik i den nyeste mIRC v6.14 da jeg ikke fikk testet denne grunnet feilmedlinger i programmet. Du trenger i hvertfall ikke å registrere mIRC v6.12

Uansett, det finnes mange gode IRC klienter på markdet. Jeg regner med at IRC klienten(e) skal brukes i Windows?

Skrevet

Takker for svar, sitter å tester de forskjellige klientene nå.

Men xchat fungerte dårlig da den kræsja hver gang man prøvde å skrive noe, men trillian fungerte rimelig bra!

Skrevet

Neste versjon av opera har også mulighet til å koble seg til IRC, men er jo litt usikkert når opera 7.50 kommer da.

Skrevet
Neste versjon av opera har også mulighet til å koble seg til IRC, men er jo litt usikkert når opera 7.50 kommer da.

Om et par måneder. les på vg.no ;)

Skrevet
Har ikke Mozilla en IRC klient?

Tror det... du kan ihvertfall laste ned ChatZilla som en extension til Firefox. Fungerer ganske greit.

Personlig bruker jeg Trillian basic på Windows-maskinen min. Fungerer glimrende.

Skrevet (endret)
Om et par måneder. les på vg.no ;)

ircopera.gif

Trykk på bildet for å se fullscreen.

Opera 7.50 er nå ute i Technology Preview 3 og kan fåes for Windows og Linux.

Endret av Toolshed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...