Gå til innhold

Nytt skjermkort.


Anbefalte innlegg

*Jeg trenger et støysvakt skjermkort.

*Det må være fra komplett.

*Direct X 9.0

*Pris 1500-2000

*Må ha det på lager

 

Har egentlig kjøpt et Sapphire Radeon 9600XT fra komplett, men de har utsatt ventetiden nå, så jeg gidder ikke vente en måned til.. :no:

 

Grunnen til at det må være fra komplett er at jeg har bestilt andre varer som jeg venter på..(gidder ikke betale dobbelt opp med frakt)

 

Håper på positive svar.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det selges jo spesialutgaver av Radeon korta som er 100% støyfrie, men de koster litt ekstra da ;)

"Ultimate edition" kalles de, Sapphire Radeon 9600XT 128MB "Ultimate Edition" er et av dem som koster 2034,-.

 

Men skulle jeg kjøpt hadde jeg heller kjøpt et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB som gir en god del mer ytelse :thumbs: (har en bråkete maskin fra før), men jeg vet ikke hvor mye støy det lager :dontgetit:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Det selges jo spesialutgaver av Radeon korta som er 100% støyfrie, men de koster litt ekstra da ;)

"Ultimate edition" kalles de, Sapphire Radeon 9600XT 128MB "Ultimate Edition" er et av dem som koster 2034,-.

 

Men skulle jeg kjøpt hadde jeg heller kjøpt et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB som gir en god del mer ytelse :thumbs: (har en bråkete maskin fra før), men jeg vet ikke hvor mye støy det lager :dontgetit:

De må være på lager sier han.

 

http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1412

 

Dette gir desidert mest for pengene! :yes:

Lenke til kommentar
Det selges jo spesialutgaver av Radeon korta som er 100% støyfrie, men de koster litt ekstra da ;)

"Ultimate edition" kalles de, Sapphire Radeon 9600XT 128MB "Ultimate Edition" er et av dem som koster 2034,-.

 

Men skulle jeg kjøpt hadde jeg heller kjøpt et Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB som gir en god del mer ytelse :thumbs: (har en bråkete maskin fra før), men jeg vet ikke hvor mye støy det lager :dontgetit:

De må være på lager sier han.

 

http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1412

 

Dette gir desidert mest for pengene! :yes:

ehh.... ikke helt våken i dag :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...