Gå til innhold

Telefonsvarer program


Anbefalte innlegg

Hei,

 

 

Jeg leter etter et telefonsvarer program som fungerer på 6600.

 

Har prøvd noen..men alltid noe som ikke fungerer.

 

1. Avista AnsweringMachine v1.12 (fungerer ikke, når noen ringer..så tar dn telefonen automatisk, eller legger på)

 

2. CallManager v1.0 (vil ikke starte etter at jeg har installert det)

 

3. SymbianWare SmartAnswer v1.05 (vil ikke starte etter at jeg har installert det)

 

4. Auto Pilot 1.0 (Fungerer bra, men minus er at når noen ringer så spiller den svarern på høytaleren. dumt det. får ikke brukt den på en stille lesesal da.)

 

 

er det noen som vet om et program som fungerer?

Endret av fashion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg har nå installert smart answer 2.0

det fungerer bra helt til noen ringer med skjult nr. da vil den ikke lagre talemeldingen og programmet klikker. men ellers fungerer det topp

Hmmm.. strange.. jeg har ingen problemer med skjulte nummer faktisk .. Proevde nettopp og det funka fett det.

Lenke til kommentar

fant dette på et annet forum:

 

Smart answer 2.0 is working. I've test it. It's kinda slow but works properly. There is one bug which will close app and message won't be recorded after SA2.0 answer the call. It will occur if you save one phone number under two names in address book and that number calls you.

Lenke til kommentar
lagrer dere telefonsamtalen på mobilen med telefonsvarer? Trodde alle mobilselskaper unlot å ha med den funksjonen da det er "ulovlig". Eller er det kun å ringe å ta opp som ikke er lov?

 

Any1? Correct me if I'm wrong.

Forstår ikke helt hva du mener her.. Det er jo akkurat det samme som at du har en telefonsvarer på hjemme telefonen din, denne tar jo opp hva ringer sier etter pipe tonen og det er jo det telefonsvarer programmer på telefonen din gjoer også.

 

Forskjellen på operatør telefonsvarer og telfonsvarer på telefonen er bare at meldingen blir lagret direkte på telefonen og ikke på serverene til Telenor/Netcom. På den måten sparer du som kunde penger fordi du slipper å betale for å ringe opp og høre på voice mailen din.

 

Jeg personlig har aldri brukt operatør telefonsvarer fordi det er for dyrt.

90% av meldingene er bare lyden av personen som ligger på røret (click) etter at han/henne har hørt hva du har lagt inn som svarer. Irriterer noe sinnsykt.

Lenke til kommentar

selvfølgelig... skjønner ikke hva jeg tenkte på. Telefonsvarer må jo selvfølgelig være lov. Men vet dere om det er mulig å lagre samtalen mens man snakker med en person? Altså ta opp en inngående eller utgående samtale? Tror det er en funksjon på 6600, men skjønte det slik at den peip hvert tredje sekund eller noe? Må vel gå an å fjerne det?

Lenke til kommentar
selvfølgelig... skjønner ikke hva jeg tenkte på. Telefonsvarer må jo selvfølgelig være lov. Men vet dere om det er mulig å lagre samtalen mens man snakker med en person? Altså ta opp en inngående eller utgående samtale? Tror det er en funksjon på 6600, men skjønte det slik at den peip hvert tredje sekund eller noe? Må vel gå an å fjerne det?

Jeg bruker Power Dictaphone til det.

Holder inne * tasten i noen sekunder så begynner den å recorde.

 

Er ett pip når du starter den og ett når du stopper den.. thats it

 

Kan velge om du vil ta opp i wav eller amr format.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...