Gå til innhold

Kenya


AssKicR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det finnes tigre i Kenya... men den var jo kul for det.

Kan jo være en tiger som har gått seg vill fra India..ehem.

Det finnes jo folk som tror det er pingviner på nordpolen også.

Ehh... ja. Nei, den var ikke morsom. Men den ble ødelagt av det faktum at det ikke finnes tigere i Kenya. Det vet da alle?! :scared:

Lenke til kommentar

Søstra mi var på 2-ukers klassetur i Kenya ifjor, hun rapporterte ikke om noen tiger sightings nei.

Men som sagt, folk i USA lurer jo på hvorfor ikke pingvinene blir spist opp av isbjørnene der nede, så hvorfor ikke tigre i afrika og jagularer i norge?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Søstra mi var på 2-ukers klassetur i Kenya ifjor, hun rapporterte ikke om noen tiger sightings nei.

Men som sagt, folk i USA lurer jo på hvorfor ikke pingvinene blir spist opp av isbjørnene der nede, så hvorfor ikke tigre i afrika og jagularer i norge?

Hvorfor ikke? For sånn er det ikke. Det er ingen annen grunn.

 

Er man et friskt menneske som har gått på en normal skole synes jeg det er ufattelig rart at man tror pingviner roter rundt på Nordpolen og tigre tasser rundt på afrikanske savanner. Men det er meg. Jeg vet ikke åssen opplæring dere andre har fått... Men man har geoparder og leoparder i Kenya.

 

Greit, snutten ble kanskje ikke ødelagt av akkurat det, men teit var det. Jeg lo ikke heller. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...