Gå til innhold

Ungdomssiden.com


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen om vil slakte siden til en kamerat av meg eller? (Kameraten til kameraten min er det vel.)

Den ser helt prylt ut i Opera osv...

 

Synes heller ikke den er så bra, men hvis dere kommer på noe (masse) som kunne ha vært forandret så si hvordan man gjør det også!

 

- Minit

 

Edit: PolyCat: Ups. Glemte...

Endret av wmdatafan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikkbare linker!! http://www.ungdomssiden.com

 

Slaughter:

1. Header var grusom. Passer ikke inn med NOE på siden whatsoever

2. Standard HTML-border på tables = stygg 2k4^9

3. Fontene, både de i menyen/overskriftene (comic sans?) og den i nyhetene var ikke noe å skryte av. Standard-cutenews-font lyser heller ikke kreativitet og selvproduksjon ;)

4. "Read more.." ? Trodde siden var på norsk jeg :whistle:

5. Vil jeg søke på kvasir går jeg inn på kvasir.no, ergo søkefeltet ditt er helt unødvendig

6. Hva hvis jeg ikke liker verken metallica, KiK, eller 50cent? Hvor er "Ingen av de"? :scared:

 

Konklusjon & karakter:

Start over

1.gif

Lenke til kommentar

-kvasir search er totalt unødvendig. Vil jeg søke, går jeg selv til en søkemotor.

- Comic Sans egner seg absolutt ikke på web, spesielt ikke som bold.

- Hva er vitsen med de store mellomrommene mellom menyelementene?

- Savner litt mer kontraster. Mørkegrå skrift på lysegrå bakgrunn blir feil.

 

EDIT: SyncroPost™ kicket inn... :p

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Trenger nok en total makeover jah....

 

les litt på http://www.w3schools.com om HTML og CSS. Besøk også http://polecat.demoted.org/inspiration/ for å hente inspirasjon og teknikk i f eks photoshop.

Tenk over åssn du vil ha designet før du faktisk setter i gang - så kan du bruke oss her på forumet som hjelpemiddel når du står fast! :w00t:

 

Titt gjerne på mine css tutorials også, link i signaturen ;)

Lenke til kommentar

  • Ungdomssiden For de unge? For skal vel ha liten F der...
  • Utrolig mye forskjellig. Det blir som å ha fem forskjellige pålegg på brødskiva som sammen danner ei uspiselig smørje.
  • Skrifttype kan vel med hell byttes ut med det meste...
  • Synlige standardrammer er som regel ingen innertier. Lag uten rammer, eller finn på noe mer kreativt.
  • Menyen var rett og slett heslig.
  • Skriften blir uleselig med scanlines, ikke det at det er noe pent ellers heller.

Sier til deg som de andre, tenkt på helheten. Du ville neppe ha innredet en stue med så mye forskjellig. For å være litt pirkete, så er det en del "ord deling s feil" på siden også :roll:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

  • Ser at "Siden for ungdom" skulle stå for seg selv, og var ikke en del av en setning slik jeg trodde i det første innlegget. Med det blir likevel smør på flesk, kanskje et annet slagord hadde gjort susen?
  • Scanlines gjør seg fremdeles ikke bra.
  • Overskriften er blitt kuttet enkelte steder, noen ganger over, andre ganger under. For eksempel "Dobler bin Laden-dusør"
  • Menyen er ikke pen. Også her er teksten kuttet. Og siden vedkommende har brukt hvit bakgrunn på menyoverskriftene så har han vel skjønt at scanlines gjør den vanskelig å lese? Derfor bør også scanlines fjernes, i hvert fall der det er tekst.
  • Ser i grunn at all tekst er kuttet her og der, hvordan er det mulig? Irriterende å lese blir det i hvert fall.
  • Få et skille mellom side og reklame. Dessuten ville det vært penere hvis header og reklame stod rett ovenfor hverandre. Nå står headeren for langt ut på høyresiden.
  • Headeren var i grunn kjedelig. Frisk den opp med litt grafikk som forteller at dette er en ungdomsside!
  • Startside/favoritt var malplassert.

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

For det første: Her er det FORBEDRING. :)

 

* Bakgrunnen gjør teksten umulig å lese. Tekst rett på mønster funker dårlig.

 

* Skift font i header, eventuellt lag deg en GRAFISK header, som sannsyneligvis vil piffe opp mer en èn del :)

 

Verdens største snowboard hopp

 

orddelingsfeil ;) heter snowboardhopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...