Gå til innhold

Forslag anyone?


Anbefalte innlegg

Jeg trasha den gamle siden og mekka istand en ny med Movable Type som platform. Pga ekstremt mye å gjøre på skolen har det blitt lite oppdateringer designmessig på kladden som jeg lagde forrige helg, så jeg tenkte jeg skulle prøve og sette meg ned nu til helga. Jeg tar gjerne imot feedback før den tid, så fyr løs :cry:

Und der hyperlink: http://www.tegneblokken.net

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner egentlig å bli ganske lei av alle disse CSSZenGardens-designene, de er jo nesten like alle sammen som har blitt posta her i det siste, og SÅ lite kreative... Se på denne f.eks. Den ligner kanskje ikke så veldig på din, men jeg ser allikevel med en gang at ditt design er et av denne "suppa".

Lenke til kommentar

Takk for noen pointers, jeg vil bare stresse at dette er en kladd :)

  • Link i tekst: Veldig klar over at hover er lys, har bare ikke testa ut masse farger ennå. Linkfargene i menyen beholder jeg temmelig sikkert uansett hvordan utformingen blir.
  • Margin/padding: Notert. Merkelig at jeg har oversett det selv, skyldes nok at det hvite og grå går veldig i ett på maskinen min. Og CSS-knapp? Selvsagt.
  • Standard PS pattern: WTF? Er klar over at bakgrunnen skriker/suger, men jeg er temmelig sikker på at jeg mekka den sammen i hui og hast på egenhånd :ermm:

Summa summarum - Jeg kommer til å foreta noen drastiske endringer i forhold til det som er der nå. Menyen skal definitivt få et mer personlig preg, bakgrunn byttes ut, og når jeg blir litt mer kjent med tag-settene i Movable Type skal jeg nok greie å lage noen bedre templates etterhvert også. Men dette er altså basisen. Jeg hater forresten at alle nettsider skal være blå - ironisk nok - så jeg er mildt sagt keen på å bruke en annen pallett også.

Angående csszengarden-syndromet så er jeg helt enig i at det kommer mye likt for tiden, og satser på at siden min ikke er fullt så preget når den er ferdig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...