Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her med photoshop og tenker på hvordan jeg vil ha designet på websida mi.

Jeg har komt frem til at hovedmenyen skal se ca slik ut, muligens litt mindre?? Meny-utkast1.jpg

 

Tanken var at når jeg beveger musa over de der utstikker dingsene, så skal de flytte på seg i en fin bevegelse og en knapp dukke opp bak.

 

PS: Jeg vet at figuren er asymetrisk, som sagt er dette første utkast...

 

Hva synes dere om ideen?

Hva kan jeg gjøre med bildet får å få det litt stiligere?

Hvordan kan jeg klare å få til dette? hvilke program bør jeg bruke til selve animasjonen?

 

PPS: Har ikke hatt photoshop lenger en et par uker så ikke mobb mine "skills" :blush:

 

edit: la til et spørsmål....

edit2: forminska bildet :)

Endret av alex503
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tankegangen er "kanskje" bra, men det er helt sikkert noe du ikke kan få til med de skillsene du har nå. Hadde jeg vært deg hadde jeg lest så mange tuts som mulig først, og begynte å lage en slik side når jeg ble klar for en slik utfordring... lykke til!

Ja, tutorialsene hjelpe ****a mye, slik at man treffer 8 av 10 websider med like aqua-buttons eller grå rør.

 

Jeg ville anbefalt å utforske Photoshop selv og på den måten oppdage nye muligheter.

Lenke til kommentar
tankegangen er "kanskje" bra, men det er helt sikkert noe du ikke kan få til med de skillsene du har nå. Hadde jeg vært deg hadde jeg lest så mange tuts som mulig først, og begynte å lage en slik side når jeg ble klar for en slik utfordring... lykke til!

Ja, tutorialsene hjelpe ****a mye, slik at man treffer 8 av 10 websider med like aqua-buttons eller grå rør.

 

Jeg ville anbefalt å utforske Photoshop selv og på den måten oppdage nye muligheter.

Alt jeg har lært i photoshop kommer fra tutorials... og jeg vil foreslå hver og en å lese tutorials helt til de føler seg gode nok i ps til å utvikle noe selv.

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
tankegangen er "kanskje" bra, men det er helt sikkert noe du ikke kan få til med de skillsene du har nå. Hadde jeg vært deg hadde jeg lest så mange tuts som mulig først, og begynte å lage en slik side når jeg ble klar for en slik utfordring... lykke til!

Ja, tutorialsene hjelpe ****a mye, slik at man treffer 8 av 10 websider med like aqua-buttons eller grå rør.

 

Jeg ville anbefalt å utforske Photoshop selv og på den måten oppdage nye muligheter.

Alt jeg har lært i photoshop kommer fra tutorials...

Ikke for å være frekk, men det merkes. Anyway, bruk programmet selv og du oppdager noe ingen har oppdaget før. :yes:

Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk, men det merkes. Anyway, bruk programmet selv og du oppdager noe ingen har oppdaget før. :yes:

Neida du er ikke frekk, jeg skjønner hva du mener, har sett flere som lager headeren på en side rett fra tutorials, men da er man ikke gode nok seff. Når man er gode nok så merkes det det ikke :) hvor ellers skal man lære photoshop da? Kjøpe bøker? gå på kurs? bøker er greit. men tutorials er gratis! :D

Lenke til kommentar
Ikke for å være frekk, men det merkes. Anyway, bruk programmet selv og du oppdager noe ingen har oppdaget før. :yes:

Enig med designerus, men tj har et poeng.

 

Man kan godt lese tutorials, men ikke bruk tutorialen _DIREKTE_ når du lager noe! Tutorialen er bare for å vise deg funksjonene, slik at du vet hva du kan gjøre for å oppnå den effekten du senere har lyst på, uavhengig av hva resultatet er ment å bli. ;)

Lenke til kommentar
Man kan godt lese tutorials, men ikke bruk tutorialen _DIREKTE_ når du lager noe! Tutorialen er bare for å vise deg funksjonene, slik at du vet hva du kan gjøre for å oppnå den effekten du senere har lyst på, uavhengig av hva resultatet er ment å bli. ;)

Akkurat det jeg mente men som jeg har sagt i flere poseter, jg suger til å forklare :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...