Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bf-skyting fungerer delvis som i virkeligheten, alt har en vekt. Skulle bare ønsket sniping krevde også vind-beregninger.

Angående sniper og sikte, er det som i BF1942 at hvis "målet" beveger seg så må man skyte noen meter forran det?

 

Hvis jeg sikter på en spiller som løper, må jeg da sikte litt forran han? ELler er det bare å skyte rett på spilleren (som i Counter-Strike)?

Lenke til kommentar

Husker jeg var dreven på det en gang. Tokk hedshot etter hedshot på folk som løp. Var også dreven på å bombe en gang, traff nesten alt, til og med jepper i fart... det var tider det.

 

Kommer sikkert fort om jeg setter meg ned for å få det inn i blodet igjen... men nå er det BF vietnam for alle penga isteden for.

 

 

 

 

 

 

Hellikopter er noen vriene saker. Bruker altfor lang tid på å lande på landingsplasser og på å ta opp kjøretøy. Er litt vrient, men det kommer vel.

 

Er mer kult ut å gå til fots nå da, det er jo lit mere å gjemme seg i og slikt nå. Var litt for åpent til å gå til fots på 1942 syntes jeg.

Lenke til kommentar
Husker jeg var dreven på det en gang. Tokk hedshot etter hedshot på folk som løp. Var også dreven på å bombe en gang, traff nesten alt, til og med jepper i fart... det var tider det.

 

Kommer sikkert fort om jeg setter meg ned for å få det inn i blodet igjen... men nå er det BF vietnam for alle penga isteden for.

 

 

 

 

 

 

Hellikopter er noen vriene saker. Bruker altfor lang tid på å lande på landingsplasser og på å ta opp kjøretøy. Er litt vrient, men det kommer vel.

 

Er mer kult ut å gå til fots nå da, det er jo lit mere å gjemme seg i og slikt nå. Var litt for åpent til å gå til fots på 1942 syntes jeg.

må nok lære meg helikopter ja, for noen av de folka jeg har sett på servere er helt syke med dem...

Lenke til kommentar

R9800pro, cat 3.4 eller 4.3, den nyeste ihverfall

 

1024x768, husker ikke andre gfx instillinger, men de er iallefall middels (muligens høy)

 

spiller med Vsynch på, AA og AF av, fps mellom 50 og over hundre, alt etter hva som skjer..

 

maskin ellers:

 

1GB ram og XP2500+@10,5x200, seagate barracuda 7200.7 SATA, SB Audigy, bruker EAX3

 

mange sier at å sette det til å bare bruke eAX 1 eller 2 elns gir fps boost også...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...