Gå til innhold

Oppstandelsens dag

zaico

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noe merkelig skjedde i går kveld, jeg hadde et radeon9800pro som hadde tatt kvelden etter en kortsluttning i agpsporet. Kortet fungerte ikke i flere uker, men da jeg i går skulle teste kortet for siste gang i går kveld fungerte det helt fint. Mitt radeon kort immiterer Jesus nå før påske?

Endret av zaico
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel mitt radeon9600xt har hatt sin del med jesus opplegg her også.

Jeg dro til noen kompiser med pc'en. Så hadde det skjedd noe faenskap på turen.

En av de platene du skal fjerne for å få inn skjermkort ol. Datt rett ned på. Vet da F..N hvordan den hadde kommet opp i høyden. Startet maskinen og var irritert på den ene viften som laget litt lyd. Så jeg delja til pc'en da hørte jeg et lite dunk og så et lite lys. Og så var det ikke mer liv i pc'en min.

Da hadde jeg kortsluttet noe på skjermkortet. Tok vekk den, men pc'en nektet å starte. Arrrg jeg var sint da.

Men etter at jeg dro ut strømmen og ventet 5 min startet pc'en opp uten problem. :thumbs:

Skrevet
Lurer på om nye messias jobber hos ati :p

PS. Tror ikke på kristendommen.... Hater faktisk det noe sinnsykt, men syntes det passa her...

:yes: Han gjør en god jobb

Skrevet

Aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri spark eller dunk i en pc. :wow:

Det er totalt bortkastet. Mulig det får liv i en hd som er gått, men det kan like godt ta knekken på en hd som virker...

Skrevet

Hmmm...kanskje man skulle teste det gamle Geforce 4-kortet mitt igjen som gikk gaiken får ett halvtårs tid siden.

Skrevet
Aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri, aldri spark eller dunk i en pc. :wow:

Det er totalt bortkastet. Mulig det får liv i en hd som er gått, men det kan like godt ta knekken på en hd som virker...

Kortet ble ødelagt av et par viftekabler som lå i klem i agp-porten ikke av dunking i maskina :)

Skrevet

Det var får å roe ned viften som ikke var helt på plass. :thumbup:

Skrevet (endret)
Hmmm...kanskje man skulle teste det gamle Geforce 4-kortet mitt igjen som gikk gaiken får ett halvtårs tid siden.

Hm.. Kanskje eg og..? :ermm:

Må berre få tak i ein kjøler først.. :(

Endret av Satrucci_
Skrevet

Halleluja..!

min PSU følte for en stund siden for og være så ustabil som den kan :p

Men etter å ha "latt" den ligge i 1 mnd hadde den plutselig lyst til og være en "koselig" PSU igjen...! Dette var i juletider i for-i-fjors, så man kan jo begynne og lure..! :green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...