Gå til innhold

Club3d 9800XT

pronoob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt meg å bestille dette xt kortet siden det kun koster 3600,- men er det noen som vet om stock kjølinga er brukbar?

Bilde:

cga-x986tvd.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er samme kjøler4 som alle andre 9800xt (bortsett fra asus)

Det er en god temperaturstyrt vifte men den er ikke noen stor overklokker....

Skrevet
Rahhh! Club3D! :no: Ikke kjøp! Kort fra Club3D er bare møl... De yter bare halvparten av samme produkt fra andre produsenter som Asus, Abit...++

Da alle kort er basert på ATI sett ref design er nok dette kun din mening ;)

Sitter selv med både XT og 9800Pro kort fra Club3D og de fungere helt utmerket.

Til modding også ;)

Skrevet
Rahhh! Club3D! :no: Ikke kjøp! Kort fra Club3D er bare møl... De yter bare halvparten av samme produkt fra andre produsenter som Asus, Abit...++

Vil bare si : feil :roll:

Har sett et par tester med club3d og de yter på samme nivå som alle andre på standard clock , lurte altså bare på viften.

Skrevet

Det er min oppfatning av produkter fra Club3D, siden mange jeg kjenner har disse.

Overklokkingsegenskapene på disse produktene har vært meget skuffende i motsetning til samme produkt fra andre produsenter.

Skrevet
Rahhh! Club3D!  :no: Ikke kjøp! Kort fra Club3D er bare møl... De yter bare halvparten av samme produkt fra andre produsenter som Asus, Abit...++

Vil bare si : feil :roll:

Har sett et par tester med club3d og de yter på samme nivå som alle andre på standard clock , lurte altså bare på viften.

Viften er også standard ATI design, ikke noe ikke noe mindre :)

Altså tilstrekkelig for normal bruk, men bør nok byttes ut om ekstrem overklokking skal utføres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...