pronoob Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hadde tenkt meg å bestille dette xt kortet siden det kun koster 3600,- men er det noen som vet om stock kjølinga er brukbar? Bilde:
TDK Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det er samme kjøler4 som alle andre 9800xt (bortsett fra asus) Det er en god temperaturstyrt vifte men den er ikke noen stor overklokker....
ExTerminator Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 (endret) Rahhh! Club3D! Ikke kjøp! Kort fra Club3D er bare møl... De yter bare halvparten av samme produkt fra andre produsenter som Asus, Abit...++ Endret 17. mars 2004 av ExTerminator
Erik J. Nilsen Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Rahhh! Club3D! Ikke kjøp! Kort fra Club3D er bare møl... De yter bare halvparten av samme produkt fra andre produsenter som Asus, Abit...++ Da alle kort er basert på ATI sett ref design er nok dette kun din mening Sitter selv med både XT og 9800Pro kort fra Club3D og de fungere helt utmerket. Til modding også
pronoob Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Rahhh! Club3D! Ikke kjøp! Kort fra Club3D er bare møl... De yter bare halvparten av samme produkt fra andre produsenter som Asus, Abit...++ Vil bare si : feil Har sett et par tester med club3d og de yter på samme nivå som alle andre på standard clock , lurte altså bare på viften.
ExTerminator Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det er min oppfatning av produkter fra Club3D, siden mange jeg kjenner har disse. Overklokkingsegenskapene på disse produktene har vært meget skuffende i motsetning til samme produkt fra andre produsenter.
pronoob Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 hmm , vet ikke om du har rett eller ikke men dette liker jeg ikke , ser meg om etter ett alternativ akkurat nå.
pronoob Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Har nå byttet ut club3d kortet til et hightech excalibur kort som kostet 200kr mer.
Erik J. Nilsen Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Rahhh! Club3D! Ikke kjøp! Kort fra Club3D er bare møl... De yter bare halvparten av samme produkt fra andre produsenter som Asus, Abit...++ Vil bare si : feil Har sett et par tester med club3d og de yter på samme nivå som alle andre på standard clock , lurte altså bare på viften. Viften er også standard ATI design, ikke noe ikke noe mindre Altså tilstrekkelig for normal bruk, men bør nok byttes ut om ekstrem overklokking skal utføres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå