Boralis Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Bare som en info, Psdata har igjen 3,2 EE på lager , samtidig ser jeg at Komplett har inne 3,4 (ikke EE) , dette siden det var noen som spurte i en tidligere tråd, denne fant jeg ikke igjen.
snorreh Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Men PSdata har bare 1 stk. igjen på lager til kr. 8463,- så her må man nok være raskt ute så de ikke blir utsolgt igjen eller?
Boralis Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Tror ikke jeg skal ha den, men sist de hadde den var det 5 stk og dagen etter var de fri. Det jeg skrev var heller for å opplyse at det faktisk går å få tak i denne, noe andre har benektet.
Knick Knack Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det nytter jo ikke å se på status hos webshoppene for å vite om den er mulig å få tak i eller ikke. Mange tar vel neppe inn prosessoren fra f.eks norek før de har en bekreftet ordre fra kunde.
hmm Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det nytter jo ikke å se på status hos webshoppene for å vite om den er mulig å få tak i eller ikke. Mange tar vel neppe inn prosessoren fra f.eks norek før de har en bekreftet ordre fra kunde. eh? står det at varen er på lager så skal den være på lager.. ikke på lager hos grossisten, det er isåfal helt høl i hue. Kan absolutt ikke tenke meg at de seriøse webshopene driver bedriften sin slik.
Traxco Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 (endret) kr. 8463,- til den prisen kan man jo kjøpe 2 stk amd 64 3400+ og ennå ha litt penger til overs for et bra grafikkort.. men for de som har pengene ! Endret 17. mars 2004 av Traxco
Knick Knack Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det nytter jo ikke å se på status hos webshoppene for å vite om den er mulig å få tak i eller ikke. Mange tar vel neppe inn prosessoren fra f.eks norek før de har en bekreftet ordre fra kunde. eh? står det at varen er på lager så skal den være på lager.. ikke på lager hos grossisten, det er isåfal helt høl i hue. Kan absolutt ikke tenke meg at de seriøse webshopene driver bedriften sin slik. Jeg betviler ikke at PSdata har den på lager, men der er andre som nok fører opp varer "på lager" som de ikke har på eget lager. Poenget mitt var forøvrig at P4EE antagelig er mer tilgjengelig enn det status hos webshoppene kan tyde på siden mange antagelig ikke ønsker å ta inn et så snevert produkt før de har en bekreftet ordre på den.
Boralis Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Ser Komplett skriver " må skaffes" dette inneberer vel at de henter den hos sin levrandør når noen bestiller den.
tbend Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 hvor langt kan man klokke en p4 EE 3.2... Ikke vits
endrebjo Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 hvor langt kan man klokke en p4 EE 3.2... Ikke vits OT: Har du ikke lest sigg til EC: -Er det ikke overklokket er det ikke godt nok Tilbake til Topic: Les denne testen av P4 3,2 EE, der finner du litt klokking.
ØysteinI Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Det nytter jo ikke å se på status hos webshoppene for å vite om den er mulig å få tak i eller ikke. Mange tar vel neppe inn prosessoren fra f.eks norek før de har en bekreftet ordre fra kunde. eh? står det at varen er på lager så skal den være på lager.. ikke på lager hos grossisten, det er isåfal helt høl i hue. Kan absolutt ikke tenke meg at de seriøse webshopene driver bedriften sin slik. Veldig veldig veldig mange nettbutikker har ikke egne lager. De bestiller opp varer ved behov (dvs når du faktisk bestiller). Dette er blant annet grunnen til at det tar et par tre dager å hente ut varene fra PCUtstyr.no, selv om du velger å hente varene der nede selv. PSData kan man godt si er samme firma som Hattelco (som igjen er en importør av datautstyr). Komplett bruker jo Norek, som er innenfor samme konsern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå