Gå til innhold

Tips til dere som handler fra webshops.


Anbefalte innlegg

Mange her handler fra webshops og risken med det er jo hvis det skulle oppstå en feil på varen, så tar en retur ekstra lang tid. Men jeg lurte på en liten ting: Leser noen av dere her returinformasjonen hos de forskjellige webshoppene?

 

Jeg ser hele tiden folk som klager som bestatt på lang returtid, men det er ytterst få som faktisk gidder å ta en titt på retursidene...

 

F.eks Creative, HP, Epson, Plextor og endel andre produkter har egne system som forenkliggjør retur av defekte varer pinlig mye. Samme med skjermer. Stort sett alt av merker som blir solgt i Norge går gjennom http://www.infocare.no og hvis man gjør ting på en korrekt måte tar det ytterst kort tid og det beste av alt: det koster deg ikke et spøtt! På den måten kan webshoppene heller konsentrere seg om å yte best salgsservice, holde lavere priser osv, framfor å ha ansatt en hel bønsj med mennesker som skal gjøre den jobben dere selv kunne gjort og dermed spare vanvittig mye tid.

 

Neste gang en skjerm eller en cd-brenner går føyken, ta heller å kikk på retursiden til den gjeldende webshoppen framfor å syte så grønnj*vlig her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hmmm det tok bare tre uker for en vennine av meg som hadde kjøpt pc der.. hadde kjøpt med norsk windows98 til PC-en når det måtte sendes inn til service tok det tre uker, problemene var fortsatt der og den hadde engelsk windows 98..

 

jeg løste problemet ved å installere de nyeste driverne til hovedkortet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...