Gå til innhold

Telenor fjerner nedlastningspera og øker farten


Anbefalte innlegg

faktisk synes jeg supporten på telenor sine produkter har vert meget gode..

 

Takker ikke nei til fetere linje heller da..

 

hvis jeg forsto der riktig vil de med 1024/256 gå opp til 2048/256?

Det sto ikke noe særlig teknisk i den uttalelsen jeg fant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann!

jeg har snakket med telenor i dag om dette og dette er det jeg fikk vite:

 

1: det blir bare 3 abbonementer i fremtiden, disse er:

720/128 (5gb tak) 349kr

1024/256 (20Gb tak) 449kr ca

2000/256 (30Gb tak) 549kr

 

2: taket (nedlastnings kvota) blir fjernet den 19/3 ut året, hva som skjer i 2005 viste han ikke.

 

3: det skjer ikke noe med det abbonemanget du har, bortsett fra at taket blir fjernet og prisen blir gjort om, så dere som har noe igjen må bruke opp dette innen den 19.

 

Jeg gleder meg vilt!! :yes::D Dette har jegt ventet på lenge.

 

Endelig blir det ikke teit å ha telenor :thumbs::thumbs:

 

jeg skal ha meg 2mb linje helt klart!! :green::green:

549kr er ikke dyrt

Endret av Svar
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bytte til NextGenTel? Bare sjekk disse prisene:

 

ADSL:

Bravo 1000: 1000/384 fra kr. 398 pr. mnd

Charlie 1500: 1500/512 fra kr. 498 pr. mnd

Delta 2000: 2000/640 fra kr. 598 pr. mnd

Delta 3000: 3000/704 fra kr. 798 pr. mnd

Echo: 8032/864 fra kr. 998 pr. mnd

 

SHDSL:

Charlie 1000: 1160/1160 fra kr. 998 pr. mnd

Delta 2000: 2312/2312 fra kr. 1498 pr. mnd

 

Er det noen grunn til ikke å bytte til NextGenTel???

Lenke til kommentar

ja for meg er det en STOR grunn til at jeg ikke har gått over til Nextgentel:

 

Jeg kan ikke få det der jeg bor!! :scared:

Derfor.

 

også leser jeg på sidene at de bare gir 10mb i hjemmeside plass?? :scared:

litt i minste laget for min del.

 

Dersuten, med de nye prisene til telenor er de fult konuransjedyktige mot Nextgen tel slik jeg ser det +/- på hastighetene bare.

 

 

foresten, har nextgetel fått gjort noe med kundeservicen sin?? De har jo ikke akuratt vært kjent for den. :laugh:

Endret av Svar
Lenke til kommentar
DESSUTEN HVORFOR SKJIFTE TIL NEXGENTEL NÅR TELENOR HAR FJERNET BEGRENSNINGENE DA???

1) prisen

2) ut farten

 

er ikke alle som har hele linja for seg selv, men flere i samme hus, som bruker linja samtidig, da duger ikke 256kbit ut noe særlig lenge.

 

 

det er bare så jeskla synd at ngt ikke er så ville på å bygge ut her man bor.

Lenke til kommentar
det er bare så jeskla synd at ngt ikke er så ville på å bygge ut her man bor.

Så sant så sant...

Og når man ikke har annet enn Telenor tilgjengelig så velger man det :)

Har riktignok NGT Alpha her i området, men nå som Telenor setter opp hastigheter o.l så blir plutselig Alpha uinteressant igjen. :p

Endret av AL3X
Lenke til kommentar
vell etter det jeg har hørt er det mange som har trengt hjep med ngt og som ikke har fått det! :p

 

Dersuten så har aldri jeg hatt noe problemer med telenor og har jeg kontaktet dem er det pga tekniske spørsmål jeg har hatt.

:D

Nextgentel er synsykt bra.

Nextgentel knuser telenor, Det som er dårlig hos telenor er at du må koble deg opp hver gang du skall på intrentt, Det andre dårlige er at de ikke har sperra virus som blaster og mer når du sitter på intenett så flåppere inn med virus hvis du ikke har satt på branmur. jeg har ikke noe virus prog på pcen i det helet tatt har ikke branmur eller oe sånt i det helle tatt og jeg har ikke noe virus i det helle tatt har aldri hatt noen farlig virus. Nexgentel er konge asså du trenger ikke koble det opp engang. nextgentel er det beste som har hent meg :yes::D:thumbup:

 

Alle telenor kunder få derre over til nextgentel a best bes best!!

Har hatt telenor jeg åsså dritt linje. :thumbup::thumbs:

Lenke til kommentar

Nextgentel er synsykt bra.

Nextgentel knuser telenor,

 

Begrunnelse?

 

Det som er dårlig hos telenor er at du må koble deg opp hver gang du skall på intrentt, Det andre dårlige er at de ikke har sperra virus som blaster og mer når du sitter på intenett så flåppere inn med virus hvis du ikke har satt på branmur.

 

Nå i det siste har telenor begynt å sende med rutere istedenfor bare modemet, så det du sier holder ikke vann. Sperring av virus vil jeg forøvrig _aldri_ ha stolt at ISP'en min gjorde, siden det er noe som må konstant oppdateres.

 

jeg har ikke noe virus prog på pcen i det helet tatt har ikke branmur eller oe sånt i det helle tatt og jeg har ikke noe virus i det helle tatt har aldri hatt noen farlig virus.

 

Hvordan kan du vite at du har et virus når du ikke har et antivirus-program?

 

 

Nexgentel er konge asså du trenger ikke koble det opp engang. nextgentel er det beste som har hent meg :yes:  :D  :thumbup:

 

Alle telenor kunder få derre over til nextgentel a best bes best!!

Har hatt telenor jeg åsså dritt linje. :thumbup:  :thumbs:

 

Egentlig for dumt til å kommentere, men hvis du hadde tatt deg litt tid til å skrive litt skikkelig og argumentere for deg, hadde noen tatt deg hakket mer seriøst... :roll:

Lenke til kommentar

Nextgentel er synsykt bra.

Nextgentel knuser telenor,

 

Begrunnelse?

 

Det som er dårlig hos telenor er at du må koble deg opp hver gang du skall på intrentt, Det andre dårlige er at de ikke har sperra virus som blaster og mer når du sitter på intenett så flåppere inn med virus hvis du ikke har satt på branmur.

 

Nå i det siste har telenor begynt å sende med rutere istedenfor bare modemet, så det du sier holder ikke vann. Sperring av virus vil jeg forøvrig _aldri_ ha stolt at ISP'en min gjorde, siden det er noe som må konstant oppdateres.

 

jeg har ikke noe virus prog på pcen i det helet tatt har ikke branmur eller oe sånt i det helle tatt og jeg har ikke noe virus i det helle tatt har aldri hatt noen farlig virus.

 

Hvordan kan du vite at du har et virus når du ikke har et antivirus-program?

 

 

Nexgentel er konge asså du trenger ikke koble det opp engang. nextgentel er det beste som har hent meg :yes:  :D  :thumbup:

 

Alle telenor kunder få derre over til nextgentel a best bes best!!

Har hatt telenor jeg åsså dritt linje. :thumbup:  :thumbs:

 

Egentlig for dumt til å kommentere, men hvis du hadde tatt deg litt tid til å skrive litt skikkelig og argumentere for deg, hadde noen tatt deg hakket mer seriøst... :roll:

enig! jeg har hatt telenor helt siden dem kom med adsl. har ikke hatt et problem ennå. en kamerat av meg fikk nextgentel for noen dager siden. han har bare hatt problemer med linja siden da. han har vært fast bruker av kundesørvis telefonen til nextgentel. fikk ikke delt linja eller noe.

 

jeg er fornøyd med telenor. samma hva folk sier

Endret av Fa^Xe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...