Gå til innhold

hvor mye kan jeg få solgte pcen min for?


Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg hadde tenkt til å opgradere pcen min til komfen men etter mye om og men har jeg kommet til at jeg vil selge hele greia og kjøpe nytt..

 

Deler:

Asus a7n8x Delux

Amd xp2500 barton @ 2300 mhz (ikke mp låst)

TwinMos pc3200 512mb m/winbond

Sapphire Radeon 9700 Pro

Asus 52x brenner

Samsung dvd rom

disketstasjon

Hd'ene mine sleger jeg bare hvis den hopper en del opp i pris si pris med og uten hd.

120 gb ide 8mb 7200rpm

200 gb ide 8mb 7200rpm

 

Kabbinett:

Chieftec matrix

6 kaldkatoder UV + invertere

3 runde blå katoder + invertere

3 x blå vifter

2 x papst 12 db vifter

95 cm rund ide kabel sølv

45 cm rund ide kabel sølv

og en søl floppy kabel husker ikke hvor lang dne var.

vindu i toppen og i side døra

 

Vannavkjøling:

WhiteWater (cpu)

Watherchill VGA coller (gpu)

Hydor L20

Niso Radiator

Niso Vanntank

+ slagner og ekstra nipler

 

Tusen takk hvis noen vet hva ca jeg kan ta for den :D:thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har investert mye mer penger i PC-en enn du vil få ved å selge den. Siden ytelsen sannsynligvis er god på PC-en din, vil jeg, som de andre, anbefale deg å beholde den. Sparer du pengene, kan du koste på deg et par mindre oppgraderinger, og sannsynligvis en helt ny PC i tillegg om ei god stund. En helt ny PC om ett år vil gi mye bedre ytelse enn din nåværende PC, og det må vel være det som er poenget med å kjøpe ny PC? Du kan spytte inn mye penger etter konfirmasjonen, men som sagt over, vil det være mye penger brukt på noe som i forhold til pengene ikke gir en god økning i ytelse.

Lenke til kommentar

Siden pc'en tydeligvis er tweaket og konfet etter kunstens regler osv, så betyr jo det at dette er noe du liker å drive med..

 

Hva med å, i tillegg til å sette inn mer minne som Earendil sier, gå løs på f.eks kabinettet ditt? Ditch det gamle, kjøp ett nytt og modd det ;) Selg gamle shaiten, kos deg med de nye moddene en stund og SÅ begynner du tenke på å oppgradere videre?

 

Er ikke så mye som skal til for å få ny giv igjen på gamle guffen vettu ;)

Lenke til kommentar

hehe okey tusen takk for mange svar :D Kanskje hvis jeg tenker meg om så er jo hardwaren okey ;) Tenkte mest på og bli kvitt kabbinettet for er litt lei hehe:P men har moda det til vannavkjølingen så må slege med den.. men skal følge deres råd og vente ;)

 

Men kabbinettet med vannavkjølingen hvor mye kan jeg få for det? + det andre så stæsja eller ville dere ikke solgt det uten det??

 

Takker igjen :D

Lenke til kommentar

Vel.. Hvis det er problemet så uhm, kast chieftec'en ETTER at du har moddet til vannkjølingen i det nye kabinettet ;) Ikke kvitt deg med kjølingen selv om du skal ditche kabinettet.. Er jo bare enda mer kos å tilpasse det en gang til jo! Da kan du jo rette opp feilene du kanskje gjorde første gang? Eventuellt gjøre det ENDA råere med glowing water, pump-tank++++ ;)

Lenke til kommentar

Skal jeg bare kaste det/legge det vekk? hehe hvis så kan jeg vel ta vare på psu og og bruke den i det nye? har veldig lyst på detta da http://64.28.12.66/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75BUSB men det har jo så mange :p så da er det ikke no gøy og mode det.. hehe noen forslag til kabbinett da?

 

:thumbs:

 

 

Edit: vil helst ha full tower for har litt liten plass i mitt chieftec kabbinett

Endret av mobil_brukeren
Lenke til kommentar
Skal jeg bare kaste det/legge det vekk? hehe hvis så kan jeg vel ta vare på psu og og bruke den i det nye? har veldig lyst på detta da http://64.28.12.66/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75BUSB men det har jo så mange :p så da er det ikke no gøy og mode det.. hehe noen forslag til kabbinett da?

 

:thumbs:

 

 

Edit: vil helst ha full tower for har litt liten plass i mitt chieftec kabbinett

Kast gamle ja og sleng i psu og vannkjøling i det nye..

Lyst på en utfordring kanskje?

Kjøp deg ett billigst mulig Q-tec, fire bokser med epoxy, noen meter fiberduk, metalltråd og modd til du blir blå (eventuellt rød hvis du liker det bedre) i maska. ;)

 

"Hvorfor være enda en kopi når du har mulighet til å være originalen? ;)"

Lenke til kommentar
Skal jeg bare kaste det/legge det vekk? hehe hvis så kan jeg vel ta vare på psu og og bruke den i det nye? har veldig lyst på detta da http://64.28.12.66/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75BUSB men det har jo så mange :p så da er det ikke no gøy og mode det.. hehe noen forslag til kabbinett da?

 

:thumbs:

 

 

Edit: vil helst ha full tower for har litt liten plass i mitt chieftec kabbinett

Kast gamle ja og sleng i psu og vannkjøling i det nye..

Lyst på en utfordring kanskje?

Kjøp deg ett billigst mulig Q-tec, fire bokser med epoxy, noen meter fiberduk, metalltråd og modd til du blir blå (eventuellt rød hvis du liker det bedre) i maska. ;)

 

"Hvorfor være enda en kopi når du har mulighet til å være originalen? ;)"

hehe;) nja kan tenkte litt på det over natta (fattern har qtec:P).. takk for alle svar så lang :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...